Mistet kontakt til mails via Windows Live Mail | YouSee Community
Spørgsmål

Mistet kontakt til mails via Windows Live Mail


Vi kan stadig modtage og sende mails via Yousee Webmail, men forbindelsen til vore mails via Windows Live Mail er pludseligt holdt op med at fungere.
Fejl meddelelser for både POP3 server og asmtp-server

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Port 995 med POP3 og SSL kryptering melder fejl. Prøv at bruge port 110 i stedet for uden kryptering.

Port 587 med ASMTP virker, MEN uden kryptering (det er vist ikke set før og en klar fejl).
Port 587 med ASMTP og TLS kryptering fejler.
Port 465 med ASMTP og SSL kryptering fejler (og er vist endeligt helt slået fra)

Testet med mail klienten Thunderbird med lidt forskelligt brug af mail.dk og yousee.dk.
Problemet er løst - måske "af sig selv"? Vi har i hvert fald ikke foretaget os noget.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg vil tro YouSee/TDC har noget overvågning, som måske automatisk genstarter servere, hvis de ikke svarer inden for en bestemt tid ved et regelmæssigt check.
Omdømme 7
Badge +3
Vær opmærksom på at Windows Live Mail er udgået fra Microsofts side, og opdateres ikke mere. Bruges programmet alligevel må der forventes diverse problemer.

Besvar