Mine Yousee login | YouSee Community
Spørgsmål

Mine Yousee login

• 25 november 2018
  • 1 kommentar
  • 87 visninger

Badge
Da TDC ændrede alt til yousee skulle jeg oprette et nyt brugernavn til mine tjenester og dvs jeg har 2 nu en med meget indhold mobil osv , så har jeg en hvor der ikke er noget af betydning , men jeg kan gå på webmail med dem begge , de ene skal jeg tilknytte det der mangler men så er det ikke til at overskue mere kan det ikke lade sig gøre at slette det ene ligin ?

1 Kommentar

Omdømme 2
Badge +1
Hej Hannibal

Jeg kan se, at du endnu ikke har fået svar, så jeg hopper lige ind en gang. 🙂

Det er ikke muligt for kunder selv at slette logins på vores platform, og afhængigt af dine aftaler, kan det være nødvendigt at have flere logins til hjemmesiden - selvom jeg selvfølgelig er med på, at det ville være nemmere, hvis alt bare kunne ligge samlet på ét.

Da YouSee Forum primært er en bruger-til-bruger platform og vores kunder ikke selv kan slette eller sammenflette logins, er ovenstående svært at få hjælp til herinde. Hvis du tager fat i YouSees telefoniske support, burde de kunne hjælpe dig med at få et overblik over dine logins og muligheder. Support sidder klar på 70704040 alle ugens dage mellem 8.00-20.00. Enkelte helligdage, som juleaften, har dog andre åbningstider.

Anna
YouSee Forum Team

Besvar