Spørgsmål

Mine oplysninger?

Badge
  • Udforsker
  • 11 kommentarer
Jeg har ringet flere gange og gjort opmærksom på at adressen under "mine oplysninger" ikke er rigtig. Hvorfor bliver det ikke rettet??
Det er en gammel adresse hvor jeg ikke engang har været kunde eller haft nogen form for abonnement hos yousee.
Jeg kunne forstå hvis yousee var en lille håndværksbager i snoldelev, men i er Kæmpestore og har ikke styr på sådan en åndssvag detalje.. Come on, få det nu fikset!!

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er ikke en ting brugerforummet kan hjælpe med, der skal tages kontakt til Kundeservice eller skrives til You See på FB.
Badge
Som yousee kunde er det måske meget godt at læse at andre har samme problem som en selv. Som jeg skrev så har det ikke været muligt at få løst problemet ved at kontakte yousee.
Omdømme 5
Badge +3
Enig MatG. Synes det er helt fint, at så mange som muligt hører om alt det koks, som YouSee glimrer med.
Især lige for tiden, hvor sammenlægningen med TDC , 450mhz ændringen og ny Mit YouSee er deres store udfordring.

Mvh.
Omdømme 5
Badge +7
Hej MatG

Fik du det løst? :)

Det skal meldes ind til kundeservice hvis det ikke stemmer og ellers fejlmeldes til udviklerne.
Badge
Ja tak, det ser ud til at virke nu.
Så mangler vi bare at app'en "Mit Yousee" virker ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)