Min telefon og computer opdater ikke mails

Mit problem er at min telefon ikke registerer, når der slettes mail på min computer og når jeg sletter mails på min telefon slettes de ikke på min computer.

Hvad er problemet mon??

6 Kommentarer

Hej MarikaS 

Først en forklaring.

Du har webmailkontoen liggende på TDC's server i skyen. 

Du har oprette en konto i dit mailprogram på din pc. Det mailprogram henter mail på din webmail. 

På samme måde med din telefon. Der har du sat en mailkonto op, og den henter mail på webmail. Det vil sige at din pc og din telefon ikke er forbundne og kan synkroniseres. 

Og så 1. løsning:

Tjek dine indstillinger på ind telefon,  og få den til at slette meddelelser når din telefon har hentet dem, på din webmail. og ligesådan på din PC.  Se mit clip længere nede. 

Og så 2. løsning:

Du kan også vælge kun at se din webmail via en browser på en pv og en browser på din telefon.  Så vil du se webmail's indbakke  på begge enheder.  

I dit tilfælde skal der ikke være markeret i fælterne.

opsætning+gemkopi-2.jpg

Hej 

Jeg er kunde og kunne godt tænke mig at vide om du kunne bruge et af mine løsningsforslag? 

Hej MayaH
Tak, for hjælpen, men hvor finder jeg de ting jeg skal gøre i løsning 1?
Hilsner fra Marikas
Hvilken telefon har du og hvilken mailklient har du på din pc?
Jeg har en Iphone og min mail er en icloud mail - tror det hedder sådan eller måske SMTP?

Hilsner fra MArika

hej MArika

Jeg har ikke haft en iphone og bruger ikke icloud, så hvordan du helt nøjagtig finder de indstillinger, kan jeg desværre ikke hjælpe dig med. Måske er der andre der kan fortælle dig det. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)