Svar

Min side


På min side til mobil bredbånd kunne jeg for ca. en uge siden se mit forbrug men nu kan jeg intet se og menuen i venstre side virker ikke. Hvad er problemet ???????
icon

Bedste svar af egonschmidtke 25 marts 2017, 08:45

Problemet er løst fra Yousee´s side

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det kan være et Browser problem, har ikke mobilt bredbånd, men kan fint logge ind på andet. Hvilken Browser bruges.?
Har prøvet med Explore, Edge og Google chrome
Omdømme 7
Badge +7
Hej egonschmidtke

Fik du løst problemet? Ellers vil jeg anbefale at udfylde denne formular til vores support.
Problemet er løst fra Yousee´s side
Omdømme 7
Badge +7
Hej egonschmidtke

Tak fordi du vendte tilbage.

Jeg har markeret dit seneste svar som Bedste svar så :)

Når "Bedste svar" er markeret er det for andre brugere med samme problemstilling nemmere at finde løsninger og svar her på forummet :)

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)