Spørgsmål

Min Regning


Jeg har modtaget en kreditnota.

Da jeg ikke forstår hvorfor, da jeg plejer at betale for internetadgang, vil jeg tjekke min regning på Mit YouSee, men det er som om jeg slet ikke eksisterer i systemet..

Jeg har forsøgt både med chrome og firefox, men uden held.

vh Niels Nielsen

1 Kommentar

Omdømme 4
Badge +6
Får du ikke din regning og kreditnotaer også som mails?

YouSee har for tiden nogen problemer med "Mit YouSee". Det er bare at vente, og har man ventet længe nok, ringer man 70 70 40 40.

I forbindelse med bredbånd på coax forbindelser har fået opgraderet hastigheden, er YouSee kommet til at give nogle kunder et dyrere abonnement. Det har jeg fået en kreditnota for.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)