Svar

Min Bredbånds regning

Jeg kiggede lige på mine regninger herinde og jeg se der bliver trukket penge for mit internet d, 30 juni som er den kvartale regning, men denne gang er der pålagt et engangs gebyr på 299 kr

Jeg fik i feb. en ny router, da jeg ville have den nye model, men det burde jeg vel ikke betaler for.
Det kostede ikke noget ifølge damen jeg snakkede med i telefonen
icon

Bedste svar af Psycrow 2 juni 2018, 14:46

Nåe ok... men det er jo stadig humbug at sige det ikke koster noget og så alligevel tage penge for det..styr på lortet eller lort på styret må jeg nok sige...1 stjerne på trust pilot kun for dette

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Ja, der er et gebyr, hvis ikke den gamle var dårlig.
Omdømme 7
Badge +6
Ja, det er korrekt, hvis man selv ønsker at udskifte, så er der et gebyr. Hvis det andet derimod var defekt, så er der ikke gebyr.
Nåe ok... men det er jo stadig humbug at sige det ikke koster noget og så alligevel tage penge for det..styr på lortet eller lort på styret må jeg nok sige...1 stjerne på trust pilot kun for dette
Omdømme 7
Badge +6
Der er altid gebyr på når man selv ændrer, er der derimod en opdatering fra You See, så koster det ikke, der er f.eks en del de får højere hastighed på bredbånd, det er gratis, ændrer du selv til højere, så koster det extra, og e.v.t. fordele mistes, det gør de ikke når You See opgraderer dig.
Omdømme 7
Badge +2
Radiomanden skrev:

Der er altid gebyr på når man selv ændrer, er der derimod en opdatering fra You See, så koster det ikke, der er f.eks en del de får højere hastighed på bredbånd, det er gratis, ændrer du selv til højere, så koster det extra, og e.v.t. fordele mistes, det gør de ikke når You See opgraderer dig.

Sådan et gebyr på omkring 550 kr fik jeg eks. pålagt min regning den her gang, fordi en teknikker fra TDC kom og etablerede pair bonding hos mig i April måned, hvor jeg så også fik en ny router.
Men det blev jeg så også advaret om da jeg bestilte det.
Men det der var incl. i det gamle abo, det er fulgt med pair bondingen også.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)