Spørgsmål

Microsoft office 365 Personal

Hvorfor skal jeg hvert år trues af Microsoft med ophør af denne pakke, nu må i YouSee se at finde en løsning. Jeg betaler den til jer.Kan der ikke automatisk ske fornyelse af produktnøgle??

5 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +1
Hvad har det med kabeltv at gøre ?
Og det er et bruger-til-bruger forum, hvor yousee meget sjællent svarer.

Skriv på facebook eller ring til kundeservice.
Omdømme 5
Badge +5
Hej george68

Jeg har til info lige rykket dit post Mit Yousee afsnittet :)

Du skal forny licensen hvert år inde på Mit Yousee og dette skulle du gerne have fået en skrivelse om fra YouSee med tilhørende guide. Hvis det fortsat driller herefter, så kontakt gerne kundeservice for nærmere vejledning.
Det er da ikke mig der skal forny 365 office pakken ,jeg betaler hver måned 150 kr til Yousee for en pakke som indeholder bredbånd- fri telefon -fri offiece 365 -yuosee Securitas Pakken blev indført af TDC da de slettede home box ,Den produktnøgle som skal til for at pakken virker i Microsoft, kan man ikke finde ud af
Omdømme 7
Badge +3
Hvis dit abonnement indeholder "YouSee Secure Tillægspakke" så oplyser YouSee disse tillægsvilkår, der vises ved klik på nedenstående link (eller klik på "Vilkår" og vælg derefter "Vilkår for bredbånd" nederst i det grønne på denne side under "Kundeservice").

https://kundeservice.yousee.dk/-/media/yousee/hjaelp-og-support/files/abonnement/vilkaar/ys_tillaegsydelser/tillaegsvilkaar_for_yousee_secure_tillaegspakke.ashx?la=en

Linket åbner et PDF-dokument.

Det burde være muligt for YouSee at forny abonnementet hos Microsoft uden brugerens medvirken, blot ved at YouSee registrerer sig som fakturamodtager hos Microsoft for så vidt angår Office 365 Personal.
Det er nemmere at komme til månen og tilbage igen. rigtigt som du omtaler Erik,det burde youSee kunne klare, men dette har nu kørt siden 11December,hvor det blev fejlmeldt Hvem leverer Produktnøglen til Microsoft som der er løsningen,den der står under pakken blev brugt sidste år Hilsen George 68

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)