Spørgsmål

Menu i Mit YOUSEE er væk

Som man kan se på billede er der flere punkter i menu som er forsvundet.
Det gør at jeg ikke kan se mit forbrug eller regninger.
Der må være andre som har været ude for det samme.
Løsningsforslag ønskes

3 Kommentarer

Omdømme 2
Badge
loppe1962 skrev:

Som man kan se på billede er der flere punkter i menu som er forsvundet.
Det gør at jeg ikke kan se mit forbrug eller regninger.
Der må være andre som har været ude for det samme.
Løsningsforslag ønskes

Vi må håbe, at YouSee får rettet op på skramlet!!!!!

Eneste løsning på nuværende tidspunkt, og lang tid fremover er, at se Logans indlæg i denne tråd:
https://forum.yousee.dk/mit-yousee-27/bredband-detaljer-internal-server-error-99592

Og nej igen - det var det så ikke! Når man vil se regninger og forbrug, så ryger man bare over på det nye, åh, så fine site. Dette gamle site er kun brugbart, når man vil justere sin internethastighed, eller fre/tilvælge ekstrkanaler

Beklager.
Der er flere ting galt med den nye selvbetjening. Jeg mangler også punkter derinde. Yousee siger ikke ret meget, så jeg ved ikke, om det er noget, der retter sig selv, eller om man skal kontakte dem individuelt.

Ellers er Yousees første spørgsmål: "Bruger du det rigtige login?"
Omdømme 1
Badge
Hej loppe1962

Vi er opmærksomme på, at nogle af vores kunder kan opleve problemer med, at tilgå abonnementet på Mit YouSee, og det er noget vi arbejder på at få løst :)

Det kan dog virke hvis du trykker Tilknyt Abonnement. Derudover skal du også sikre dig, at du benytter det korrekte login. Du kan få et overblik over dine logins her: profil.yousee.dk/myloginspage

Hvis du bruger det korrekte login og hvis du ikke kan tilknytte abonnementet, så er der desværre ikke noget at gøre lige nu. Har du brug for hjælp til dit abonnement, så kan du altid kontakte vores kundeservice. Du finder vores kontaktoplysninger her: yousee.dk/kontakt

Rigtig god dag :)

Katrine, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)