Svar

Max. str. på mails i mailbox

• Deltager
  • 3 kommentarer
Max. str. på mails i mailbox i Indstillinger:

Min højeste værdi er 10 MB (stor). Hos en anden bruger er værdien 40 MB (stor).

10 MB er det højeste jeg kan sætte værdien til. Hvordan får jeg mulighed for at sætte den til 40 MB eller mere?

icon

Bedste svar af Alen 14 oktober 2013, 15:26

Hej MajaH,

Ja - det var kundens mail abonnement, som ikke gav kunden adgang til det.

Det stod som et freemail abonnement. Mailen skal entet være et Netbasis eller køre igennem et bredbåndsabonnement, før man kan sende med 40 mb.

Se original

12 Kommentarer

Hej ohaoha,

Tak for dit indlæg.

Hvis du logger ind på mail.tdc.dk, og går ind under: 'Indstillinger' (ude til højre i menuen - lige nedenunder 'indbakke') > Egenskaber > nederste valgmulighed 'Max. str. på mails i indbakke' og vælg 40 MB (stor mail).

Så skulle det meget gerne fungere Glad humørikon

Tak for svar.

Det har jeg prøvet inden jeg spurgte. Den højeste værdi jeg kan sætte er 10MB.

Min e-mail konto er helt fra den blev konverteret fra Opasia. Det er som om jeg ikke blevet opgraderet til 40MB.

Skal abonnementet ændres?

Med venlig hilsen / Ole Hansen

Hej igen Ole,

Ja, så er det muligvis pga. abonnementet. 

Vil du venligst sende mig en 'Privat meddelelse' med din mailadresse, fastnet nummer og hjemmeadresse, så kigger jeg nærmere på det.

Hej Alen.

Tak for svar. Jeg er ikke meget for at offentliggøre kontonummer, telefonnummer og adresse i et offentligt rum, hvor alle kan læse det og gøre brug af det. Jeg kan ikke finde noget der hedder "Privat meddelelse". Kan jeg ringe til 80 80 80 35 og få hjælp?

Med venlig hilsen

Ole Hansen

Hej Ole

Det er et rigtig godt princip du har.

Normalt er det også til kundeservis vi henviser til i kundeforum, men hvis du skriver dine oplysningen til Alen her, er det kun ham der kan se dem:

/t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/92251

Andre der læser med, bedes kontakte kundeservice ved problemer eller oprette nye tråde..

Måske har du en freemail adresse som gør at din indbakke ikke kan blive større, men jeg håber at Alen eller du skriver her i tråden når problemet er undersøgt.

Hej Ole og Alen

Hvad var årsagen til problemet i dennne tråd? Glad humørikon

Hej MajaH,

Jeg har svaret Ole i den private meddelelse d. 9/9, men jeg har ikke hørt noget fra Ole siden. En del oplysninger har jeg fået, men jeg mangler fortsat et brugernavn og en adgangskode. Før, kan jeg ikke uddybe problemstillingen.

• Slettet mailadresse /MajaH
Jeg har sendt svaret den 10.9.2013 til TDC Forum [xxxxxx@lithium.com]. Skal jeg sende til en anden e-mail, så gør jeg det gerne.

Med venlig hilsen

Ole Hansen

Hej Ole

Jeg tror du og Alen er gået fejl af hinanden. Den mailadresse du har sendt til, duer desværre ikke til dette formål.

Hvis du ser øverst på siden - ude til højre i den øverste box. Der står "Start her" - mine indstillinger - hjælp - og til sidst står der X-læste.

Hvis der står et 1-tal, skal du klikke der, for så er det højst sansynlig Alen der har sendt dig en PM.

Hvis der står 0-læste kan du skrive en PM til Alen på linket herunder. Det vil kun være ham der kan se det du skriver der: /t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/92251

Alle andre med problemer er nød til at henvende sig til kundeservice, da jeg kun henviser til Alens pm-adresse, fordi han selv tilbyder sin hjælp i denne tråd. 

Held og lykke begge to - Håber vi får at vide hvad i finder ud af. Blinkende humørikon

Hej

Hvordan gik det?

Fandt i ud af hvad årsagen var?

Hej MajaH,

Ja - det var kundens mail abonnement, som ikke gav kunden adgang til det.

Det stod som et freemail abonnement. Mailen skal entet være et Netbasis eller køre igennem et bredbåndsabonnement, før man kan sende med 40 mb.

Hej Ole

du har glemt at klikke på knappen "accepter som løsning" ud for Alens sidste svar.

Det er vigtigt at andre med samme problem, ser den løsning du har fået.

Du kan læse her hvad det betyder.

/t5/Om-TDC-Forum/Velkommen-til-TDC-Forum/m-p/123190#M34

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)