Spørgsmål

Mangler min mobilside.

Jeg var kunde hos Coopmobil som I har overtaget.
Nu har Jeg behov for min Puk kode, men Jeg kan ikke finde noget om mobilabonnement på mit login.
Hvor finder jeg det?

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Har du logget ind med dit mobilnummer og ikke dit kundenummer?
Nej jeg har brugt mit kundenummer. Jeg prøver straks med mobilnr.
Jeg kan ikke logge ind med mobilnr...
Omdømme 7
Badge +7
En husstand kan have flere mobiler, og derfor skal de enkelte vist logge på med mobil nummer. Har ikke selv YouSee mobil, men det er et spørgsmål, som ofte kommer i forum
Jeg kan se man kan oprette et login Hvor man får en SMS med en midlertidig kode, men Jeg kan jo ikke bruge min mobil...genialt.
Omdømme 7
Badge +7
Det lyder som du skal ringe på en anden telefon i morgen på 70 70 40 40.
Ja det tror Jeg også...
Omdømme 2
Badge +1
Jeg er også blevet overført fra Coopmobil pr dags dato men mit mobilabonnement er ikke registreret på Mit Yousee??
Jeg har i forvejen Yousee TV + bredbånd
Omdømme 6
Badge +7
Hej ForumBruger997

Jeg håber, at du nu har fået gang i din mobil.

Når du har det, så skal du oprette dig et YouSee login her:
Opret YouSee Login
Jeg fandt heldigvis pukkoden i det gamle brev hvor simkortet var sendt i, ellers var min mobil stadig ubrugelig. Jeg kan stadig ikke se noget som helst om mine mobilabonnementer på min yousee konto, Jeg kan heller ikke logge på med mit mobilnummer, eller oprette en ny konto via mit mobil nr.
Det burde ærligt talt have virket fra 1. dag...
Håber det snart løser sig...ellers er der jo heldigvis andre udbydere af mobil abonnementer...
Ja, det er noget trist at komme til Yousee som tidligere Coop-mobil kunde.
Meget virker stadig ikke. Data virkede ikke på telefonen de første dage i måneden og udlandsdata virker stadig ikke. Noget træls, når man jævnligt er i udlandet.
På mit Yousee kan jeg heller ikke se noget endnu.
Så her skifter hustanden selskab.
Der var ingen problemer, da det hed Coop-mobil. Og Yousee/TDC burde da kunne magte at overtage et andet selskab. Det har de da gjort mange gange før..
Jeg kan stadig ikke se mine mobil abonnementer...
Synes det er på sin plads hvis Yousee oplyser os om hvad vi skal gøre i en mail og evt. i denne tråd...
Man fristes til at tro at de stadig ingen løsning har på problemet.
Opkrævning for denne og næste måned er udsendt, så den side af sagen virker da for dem...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)