manglende kundenummer

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har lavet kopi af et tidligere indlæg her, for jeg står med samme problem....kan ikke forstå at i skriver man skal bruge kundenummer og så står det ikke på ordrebekræftigelsen. Og som tidligere svar er der skrevet man skal kontakte kundeservice....findes der bedre svar, for der er lukket:

Jeg er en lille smule ved at blive tosset.

Jeg er ny kunde og skal bruge mit kundenummer for at tilknytte mit abonement under Selvbetjening, men det står meget specifikt ikke på den ordrebekræftelse jeg fik i butikken og jeg kan kun finde et kontonummer som ikke virker på den ordrebekræftelse jeg har fået på mail. (Den fejlbesked jeg får antyder det kan være TDCs hjemmeside som har problemer lige nu, men jeg har ingen måde at bekræfte det på.) Jeg har prøvet at ringe, men aner ikke hvilken kategori det på nogen måde kunne passe til OG JEG SKAL BRUGE MIT KUNDENUMMER FOR AT SKRIVE EN MAIL.

Hvad gør jeg?

PS. Står meget specifikt ikke = IMG_6326.JPG

Indberet Indlæg Svar 

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Sthol, 

Velkommen til TDC og til TDC Forum Glad humørikon

Jeg kan se, at du mangler svar i denne her tråd. Det kan være svært for andre kunder at hjælpe dig, når det drejer sig om et kundenummer. 

Hvis du ikke har fået dit kundenummer endnu, så vil jeg anbefale dig, at du tager fat i vores kundeservice:

https://kundeservice.tdc.dk/kontakt-privat

sthol skrev:
Jeg har lavet kopi af et tidligere indlæg her, for jeg står med samme problem....kan ikke forstå at i skriver man skal bruge kundenummer og så står det ikke på ordrebekræftigelsen. Og som tidligere svar er der skrevet man skal kontakte kundeservice....findes der bedre svar, for der er lukket:

Jeg er en lille smule ved at blive tosset.

PS. Står meget specifikt ikke = IMG_6326.JPG

Hej sthol

Som jeg forstår dit spørgsmål:

Hvorfor skriver TDC at kunder skal skrive deres kundenummer på mittdc, når det ikke står på ordrebekræftigelsen? 

Ja det er svært at svare på for andre kunder, og det ser ud til at  Andreas fra TDC, heller ikke kan svare på det. Desværre.

Jeg kan forsøge at omformuliere dit spørgsmål:

Andreas - Hvorfor står kundenummeret ikke på ordremeddelelsen?  Glad humørikon

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Det er svært at sige, hvorfor kundenummeret ikke står i ordrebekræftelsen. Det skulle det også have gjort. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)