Manglende fejlrettelse

Hej, vi har siden fredag d. 18 dec haft fejl på vores tv funktioner.
Har snakket med support 3 gange nu uden held, vil en eller anden hos TDC ikke tage sig lidt sammen og få løst problemet? FEJL EM622479
Sidste supportmedarbejder tilbød at viderestille mig til en der kunne hjælpe med at opsige abonnementer, er det den support i yder til en kunde der har været trofast i knap 20 år?
Og jo, jeg var sur, men når et utroligt simpelt problem er forklaret 3 gange og skal forklares igen en 4 gang, så er det enten fordi supportmedarbejderen ikke hører efter eller fordi pågældende medarbejder er totalt uvidende. Og så slipper min tålmodighed op.
Mvh. Søren

1 Kommentar

Omdømme 1
Hej Søren

Jeg bliver også træt af at forklare mit problem et utal af gange, så jeg forstår godt du er ved at miste tålmodigheden. 

Jeg er dog nød til at gøre dig opmærksom på at dette er et kundeforum og at det er andre kunder der hjælper.  TDC giver desværre ikke hjælp til kunder med et problem, med mindre det er et problem der kan hjælpe mange. Det vil du også kunne læse her:Velkommen til forum

Når det er sagt kunne du jo prøve at beskrive dit problem med dit tv her. Måske er der en anden kunde der har det samme udstyr som dig.  he he og så ville du jo slippe for at ringe ind en gamg mere. Blinkende humørikon 

Prøv at give det en chance. Skriv så meget som du ved og hvad du har prøvet, dog ikke personlige oplysninger.  Jeg er youseekunde og kan ikke hjælpe, desværre. Trist humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)