mail.tdc.dk

så er den gal igen med webmail.....

http://mail.tdc.dk/   => Internet Explorer kan ikke vise websiden.

og jeg kan ikke finde noget om problemet på TDCs hjemmeside. Hvorfor skriver I ikke til os brugere, når I har konstateret en fejl ?  HAR I OPDAGET FEJLEN ?

TDC.DK og alle andre hjemmesider virker fint.

4 Kommentarer

Hej

Det virker hos mig både i IE11 og i Chrome.
Samme problem her uanset browser - kunne fange siden på tablet - men den virker heller ikke mere. Svar som det virker hos mig, kan man da ikke bruge til noget. For en uge siden virkede det også for mig - MEN DET GØR DET IKKE PT....

vh Susanne

Hej Susanne.

Jo det er der nemlig rigtig god mening med.

For det første - havde det ikek virket hos mig, kunne det havde været en fejl - lig med for et stykke tid tiden hvor intet virkede og hvor tdc havde fejlen.

Hvis jeg kan komme på mailen er det ikke nødvendigvis hos TDC fejlen ligger, og hvis jeg ikke kunne komme på, havde jeg en mulighed for at melde fejl til TDC.  

Det giver også den mening at da jeg skrev mit indlæg, gjorde jeg det tre timer efter trådopretter, og det har den virkning at tråden hives op og andre nemmere ser den.  HVIS altså der er mange andre der har den fejl.  

Hvad der ikke giver mening, er at du kommer med sure opstød over for mig (som er kunde), der har forsøgt at give en anden kunde en information i en gammel tråd, der ikke engang er oprettet af dig, og som du har bumpet!!  Hvem siger at årsagen til din fejl er den samme som trådopretter?  Der kan være mange årsager til at en side ikke kan ses.

Hvad der heller ikke er særlig godt at skrive med store bogstaver,  i dette kundeforum hvor vi kunder prøver at hjælpe hinanden. Det virker nigativt og mange der opfatter det som om du står på et gade hjørne og råber. Det giver sjælen andre kunder lyst til at svare.

Jeg kan så oplyse dig om, at i dag virker det også hos mig, måske fordi det ikke altid er TDC der har skylden, når noget ikke virker.   Men du har ret det ved jeg ikke.    Måske er din mailadresse slettet?? Måske er det en freemail du ikke har fået tilknyttet dit bredbånd mens tid var?  

Hvis det ikke virker i morgen så prøv at ringe til kundeservice.

Hej.

Fejl i browseren, der medfører at en webside nogen gange ikke kan vises, men andre gange godt kan vises, og som derfor også rammer forskellige brugere forskelligt, kan skyldes at der er behov for at slette de midlertidige internetfiler. Hvis browseren tror at en midlertidig gemt internetside ikke er ændret siden den blev gemt af systemet, men den rent faktisk er ændret alligevel, kan der gå kludder i systemet.

En sådan fejl kan også skyldes et periodisk langsomt internet lokalt hos brugeren. Går der for lang tid inden webstedet svarer, kan browseren afbryde. Man kan muligvis få browseren til at fortsætte med at vente på svar ved at trykke på F5.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)