Mailsupport


Hej derude,

jeg har haft nedbrud på min PC og geninstallerede til fabriksindstillinger, og efter møje og besvær er næsten alt ok.

Dog kan jeg ikke få gang i min mail i Outlook 2010, hvilket skulle kunne lade sig gøre ved at downloade TDC's mailsupport. Den kommer dog ikke og viser HTTP fejl 403 også selvom jeg er logget ind. TDC medarbejdere kan ikke hjælpe, idet de siger, at det er noget med min PC, og så må de ikke hjælpe.

Har forsøgt at opsætte mail manuelt. Man kan registrere min PC (vel?) men ikke afsende en testmail.

Gode råd er velkomne

4 Kommentarer

hej igen

kan tilføje, at jeg arbejder med Windows 7

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Har du røvet dette:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26036

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Husk lige dette....

Udgående post (SMTP):  Port 465

Flueben i boksen "Denne server kræver en sikker forbindelse (SSL)"

Indgående post (POP3): Port 995

Flueben i boksen "Denne server kræver en sikker forbindelse (SSL)"

Efter manuel rettelse påstod mailsupportprogrammet stadig, at der var fejl i opsætningen. Dette blev rettet ved at køre reparationsfunktionen. Dog kan jeg ikke se at den funktion ændrede på noget som helst i opsætningen.

Hej til Tigerdyret

tak for tipsene.

Det lykkedes

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)