Mails kommer ind i min webmail, men sendes ikke videre til min pc

Jeg har fået en ny computer, som er tilknyttet et andet bredbånd end TDC - jeg har stadig TDC, på den gamle computer - men skal bruge den nye til mails, så jeg har sat mailprogrammet op til mailadressen og slettet mailadressen fra den gamle computer. Jeg kan se alle mine mails i webmailen, men de overføres ikke til den nye computer. Jeg har brugt samme opsætning af mailprogrammet, som på den gamle computer, hvor jeg ellers ikke har haft problemer med at modtage og sende mails. Når jeg tester opsætningen på den nye computer, får jeg at vide, at den er i orden og testmails sendes og modtages i webmailen, men overføres ikke til pc'en. Er der nogen, som kan hjælpe?

1 Kommentar

hej

Hvilken mailklient?

Det er din mailklient der henter meddelelserne på den server hvor du har din mailbox.

Har du købt et netbasic-abo. hos TDC, for at du kan beholde din TDC-mailadresse?

Hvis det er tilfældet skal du ind på din nye udbyders supportside og finde den opsætning de anbefaler til den mailklient du har.

Normalt kan man ikke beholde sin tdc mailadresse, hvis man får ny udbyder, men så plejer den nye udbyder, at stille en mailbox med tilhørende ny mailadresse til rådighed.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)