Mails kan ikke tilgå serveren | YouSee Community
Svar

Mails kan ikke tilgå serveren

Hej Forum
Jeg håber, I kan hjælpe, for jeg har fået et underligt problem ved afsendelse af mails. Problemet er det samme både på min iPhone og min iPad, nemlig at når jeg vil sende en mail med en lang tekst, bliver den liggende i udbakken med besked om, at mailen ikke har tilgået serveren. Jeg har så efterfølgende sendt en testmail til mig selv uden tekst, og den modtager jeg omgående. Forsøger jeg igen med den lange mail på et senere tidspunkt, kan den pludselig godt afsendes uden problemer.
Jeg har ikke foretaget ændringer i min mailopsætning, og indtil YouSee’s store nedbrud for nogle dage siden havde jeg ikke problemer. Har nogen en idé om, hvad problemet skyldes, og hvordan jeg kan afhjælpe det?

Med venlig hilsen
Joan48B
icon

Bedste svar af Joan48B 17 januar 2019, 15:03

Hej Kasper
Problemet er blevet løst, og faktisk troede jeg, at det skyldtes, at du havde videregivet problemet til jeres softwaresuppport. Det troede jeg, fordi da der ikke var nogen, der bød ind med en løsning på mit problem, sendte jeg en mail direkte til dig, og efter et par dage blev mailen ikke liggende i udbakken, hvis det samme ord i emnefelt (fx Hej) også var det første ord i tekstfeltet (også Hej). Den blev sendt omgående, ganske som den plejede. Så problemet eksisterer ikke længere, heldigvis.

Med venlig hilsen og tak
Joan 48B
Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej Joan48B

Jeg kan se, at der ikke rigtig kom gang i tråden her, så jeg byder gerne lige ind 🙂

Du har måske fået det til at virke og så er det jo dejligt, men så håber jeg, at du vil dele løsningen med forummet🆒

Jeg har ikke hørt om problemstillingen før, men måske en anden på forummet har og kan byde ind:?

Du kan få hjælp til mail her.
Hej Kasper
Problemet er blevet løst, og faktisk troede jeg, at det skyldtes, at du havde videregivet problemet til jeres softwaresuppport. Det troede jeg, fordi da der ikke var nogen, der bød ind med en løsning på mit problem, sendte jeg en mail direkte til dig, og efter et par dage blev mailen ikke liggende i udbakken, hvis det samme ord i emnefelt (fx Hej) også var det første ord i tekstfeltet (også Hej). Den blev sendt omgående, ganske som den plejede. Så problemet eksisterer ikke længere, heldigvis.

Med venlig hilsen og tak
Joan 48B
Omdømme 7
Badge +7
Hej Joan

Det er dejligt, at du har fået det til at virke igen 🙂 Din privatbesked er ligeledes besvaret.

Jeg markerer lige dit svar som bedste svar, så tråden hermed er dømt løst 🙂
Fedt, at I har løst problemet. Kunne I ikke tage at dele det med os andre (læs: jeg har også problemet)?

Besvar