Mails kan ikke sendes | YouSee Community
Spørgsmål

Mails kan ikke sendes


Nedenfor en del af fejlbesked - bliver I klogere?
Herudover får jeg også fejl, hvis jeg videresender fra iPhone til. Siger: min mailadresse blev afvist af serveren, fordi den ikke tillader relay-forsendelser - hvorfor nu lige det i dag?
I går virkede alt fint.
Er der nogen der har et godt svar på disse opstående problemer i dag?

Kunne ikke sende meddelelse: mail.SEND_FAILURE
method: [unknown]
msg: SMTP server reported: MESSAGE_NOT_DELIVERED
code: mail.SEND_FAILURE
detail: soap:Sender
trace: qtp335471116-198683:1566900636264:741f1c88b6d8081f
request:
Body: {
SendMsgRequest: {
_jsns: "urn:zimbraMail",
m: {
did: "33965",
e: [
// [0]:
{

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvis du ikke har rettet noget, så lad der gå et par dage. Serveren kan have problemer. Du kan checke om din mail klient logger på server.
Omdømme 7
Badge +7
Der skrives at i øjeblikket er der en generel fejl med at sende mail i Webmail, ingen tidshorisont endnu for udbedring.
Omdømme 5
Badge +2
Så vidt jeg husker kommer mail relay på tale, når man forsøger at sende uden at logge på serveren.
Omdømme 7
Badge +7
Ja, hvis serveren fejler og man ikke bliver logget på kan fejlen komme.

Nu begynder det igen … Nogen der ved hvornår det bliver lavet ???

 

Omdømme 7
Badge +7

Nu begynder det igen … Nogen der ved hvornår det bliver lavet ???

 

Hej sus007

Hvis mailkontoen er sat op i et mailprogram (f.eks. Outlook), så vil jeg til at starte med, anbefale at tjekke ,at det er følgende værdier der er sat ind:
https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/serveroplysninger
 

Nop det er via hjemmeside Yousee  når jeg logger mig ind - via den webmail… :( 

Besvar