Spørgsmål

Mails bliver blokeret


  • Kup
  • Bruger
  • 8 kommentarer
Jeg har en foreningshjemmeside, hvor jeg bruger nogle tilmeldingsformularer, der sender indholdet til mig. Imidlertid forsvinder disse mail ud i den blå luft.
Formularen er præcis den samme som for et år siden, med TDC var der ingen problemer.
Min kollega får fint sin kopi på sin gmail. Hvis jeg ændrer hjemmesiden så den også sender til min gmail, så funger det også, men normalt har jeg min gmail indstillet til at sende videre til min almindelige mail hos yousee, og så forsvinder de. De ligger IKKE i spammappen på webmailen.
Kan man lave en "omvendt" spamfilter? eller hvor kan jeg selv få lov at bestemme, hvad der kommer igennem.:@

1 Kommentar

Efter meget frem og tilbage og forsøg på at sende sorteper videre viste det sig faktisk, at der lå et filter et sted, som ikke kunne lide mit webhotels mailfunktion og derfor blokerede det. Ikke noget jeg selv kunne ændre på.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)