Svar

Mailopsætning Outlook 2016

Hej med Jer i TDC forum. Jeg søger en form for vejledning til opsætning af Outlook 2016 til TDC webmail. Er det samme fremgangsmåde man anvender som opsætningen på Outlook 2013?? Der er ikke nyere versioner i TDC´s opsætningvejledninger end Outlook 2013 at referere til nemlig... Hvis jeg anvender denne opsætningsvejledning bliver mine log-on oplysninger IKKE accepteret...

mvh. Peter

LØST!Glad humørikon

icon

Bedste svar af Stefan 26 oktober 2015, 09:40

Hej petwon

Dejligt at læse, at der er fundet en løsning.

Du er meget velkommen til at dele den med os andre her. Det kan ske, at der er andre, der står med samme problemstilling.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej petwon

Dejligt at læse, at der er fundet en løsning.

Du er meget velkommen til at dele den med os andre her. Det kan ske, at der er andre, der står med samme problemstilling.

Hej Stefan K og Jer andre! Mja, selvom jeg synes jeg gjorde mig umage, fik jeg ikke læst TDC vejledningen ordentligt. Jeg havde glemt at kodeordet til mailen ikke nødvendigvis er den samme som til log-indet nemlig. Da jeg opdagede miseren, gik jeg blot ind og ændrede kodeordet til TDC mailen (som jeg naturligvis ikke kunne huske) og fulgte vejledningen på den sidst tilføjet Outlookopsætning (2013 tror jeg vist nok det var). Nu kører alt hiphip hurra.! Således kan jeg kun anbefale at læse HELE vejledningen og ikke ligesom mig, en alt for hurtig gennemgang af pensum jeg troede jeg kunne huske...Glad humørikon

Tak for tilbagemeldingen, jeg kigger højst sandsynligt forbi forumet en anden gang..!

mvh. Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P