Mailopsætning i Outlook 2007 | YouSee Community
Svar

Mailopsætning i Outlook 2007

Hvordan får jeg rettet denne fejl?

Jeg plejer at klikke på Ja, så virker mailsystemet. Men det skal jeg gøre hver gang Outlook startes.
Jeg bruger Windows 10, på en almindelig stationær PC.
icon

Bedste svar af Kasper 14 oktober 2019, 14:11

Hej jan314

Hvis der er tale om en mailklient, som ikke længere opdateres/understøttes, så kan det være tvivlsomt om du kan få det til at virke igen, men ellers skal du prøve at slette kontoen og sætte den op igen eller af- og geninstallere programmet. Så er der så noget med, at du skal overveje noget backup af dine mails, da den så rydder hele kontoen, hvis du sletter den eller afinstallerer.

Der findes også et gratis mailprogram med Windows 10 som også er fint. Overvej eventuelt dette - selvom jeg har forståelse for, at du er glad for det program du har.
Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej Jan 314

Velkommen på YouSee Forum 🙂

Jeg kan se, at du mangler et svar her, så jeg byder lige ind.

Det kunne godt være en fejl i selve opsætningen, og jeg vil derfor anbefale at tjekke din opsætning og sikre, at de indtastede værdier også er dem der står her:
https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/serveroplysninger
Omdømme 7
Badge +3
Vær opmærksom på at Microsoft Office 2007 - og dermed Outlook 2007 - er udgået, og derfor ikke længere vedligeholdes af Microsoft. Dette kan muligvis være årsagen.
Hej Kasper,
Jeg har tjekket opsætningen - igen igen. Det ser rigtigt ud.

Og til MS-ERIK - du har måske fat i noget der... Det er vel også på tide jeg får opdateret.

Kan man én gang for alle svare Ja på beskeden?

På forhånd tak.
Omdømme 7
Badge +7
Du kunne også overveje den gratis mail klient Thunderbird.
Hej Slangefar,

Jeg kan nu meget godt li' Outlook, som jeg har brugt i - tja... +12 år 🙂
Omdømme 7
Badge +7
Hej jan314

Hvis der er tale om en mailklient, som ikke længere opdateres/understøttes, så kan det være tvivlsomt om du kan få det til at virke igen, men ellers skal du prøve at slette kontoen og sætte den op igen eller af- og geninstallere programmet. Så er der så noget med, at du skal overveje noget backup af dine mails, da den så rydder hele kontoen, hvis du sletter den eller afinstallerer.

Der findes også et gratis mailprogram med Windows 10 som også er fint. Overvej eventuelt dette - selvom jeg har forståelse for, at du er glad for det program du har.

Hej Kasper,

Jeg prøver at geninstallere. Ellers må jeg prøve om Windows Mail er ok.

Besvar