Svar

Mailkonto

Jeg har haft Bredbånd konto hos TDC bagefter jeg skifte til TELIA som har jeg stedigvæk,nu har jeg få et email fra Dem(yousee) at hvis jeg vil gerne har mailkonto hos Dem . så, udfuld nogen skema,
men desvære jeg kunne ikke finde.
Min email hos Dem er qamarlone@adslhome.dk . Det vil jeg gerne beholde og kan betale 59,00 om måned som de har krævet. Nu problem er at nå jeg udfyld. jeg kan ikke huske min brugernavn og adgangsekode. Please help me how to do it. Thanks.@
icon

Bedste svar af Anna 9 oktober 2018, 14:13

Hej qamarlon2000

Jeg kan se, at du mangler et endegyldigt svar, så jeg hopper lige ind. :)

Hvis formularen til tilknytning af din mailadresse fejler, kan du med fordel besvare mailen. Vi har et team af medarbejdere, der er allokeret til at håndtere disse sager, og de vil modtage dit svar og løse problemet derfra. Du er selvfølgelig også meget velkommen til at ringe ind, som Slangefar skriver.

Besvarer du mailen, er det dog vigtigt, at du husker at skrive i mailen, at du ikke har et kundenummer, men gerne vil have oprettet mail-abonnementet til din mailadresse. :)

Anna,
YouSee Forum Team

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Ring 70 70 40 40 og de kan hjælpe dig.
Omdømme 1
Badge +1
Hej qamarlon2000

Jeg kan se, at du mangler et endegyldigt svar, så jeg hopper lige ind. :)

Hvis formularen til tilknytning af din mailadresse fejler, kan du med fordel besvare mailen. Vi har et team af medarbejdere, der er allokeret til at håndtere disse sager, og de vil modtage dit svar og løse problemet derfra. Du er selvfølgelig også meget velkommen til at ringe ind, som Slangefar skriver.

Besvarer du mailen, er det dog vigtigt, at du husker at skrive i mailen, at du ikke har et kundenummer, men gerne vil have oprettet mail-abonnementet til din mailadresse. :)

Anna,
YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)