mailboksen er fuld

skal åbenbart tømme min mailboks hos tdc , det er ikke nok med lokal oprydning.

Skal finde frem til "Mappe" på side - men hvor ?

11 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej lorelore

Jeg vil gerne have nogle flere oplysninger fra dig for at hjælpe dig.

Hvilket Windowssystem bruger du?

Bruger du mailklient og hvilken? (postprogram)

Har du tilknyttet din mailadresse til TDClogin?

har du oprettet mailboks /webmail og tilknyttet din mailadresse?

Jeg afventer uddybende svar fra dig Blinkende humørikon

Mvh. KPN

Jeg får følgende fejlmeddelelse:

Mailbox or Folder Quota: mailbox
               Quota Type: total bytes stored
          Quota Available: 6063550
              Total Quota: 10485760

Vores mailadresse er : mailto:xxxxxxxxxxx@xxxx.xxxx.xx

Vi bruger Windows Vista

Vi anvender POP3.mail.dk som indgående ; som udgående asmtp.mail.dk

Vi har ikke vores mailadresse knyttet til tdc login

Vi har ikke mailboks/webmail

Omdømme 2

Omdømme 2

Hej lorelore

Her er et svar på dit spørgsmål:

Prøv at tilknytte mailadresse til tdc-login og opret mailboks/webmail i selvbetjening og den vej at prøve at tømme indbakken i mailboksen på serveren. Hvis dette ikke løser problemet må du prøve at kontakte kundeservice på tlf.nr. 80808047, og få dem til at tømme din mailboks på serveren, men forvent at herved går post på serveren formentlig tabt.

Måske andre har mulige løsningsforslag.

Mvh. KPN

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej lorelore

Du kan også sætte et flueben i din mail klient. Jeg vil gætte på du bruger Outlook Express, ud fra det du skriver. Så hvis du åbner denne vejledning:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5677

HELT nede i bunden, er det billede du skal have fat i. Det ser sådan ud:

60i5097F93C15E4C2D4

Nederst i "Levering":

Jeg har IKKE lavet en rød ring. I eksemplet her over, er der IKKE det flueben. I din opsætning ER der det flueben. Du skal FJERNE flueben i "Gem en kopi af meddelelser på serveren", så det ser ud, som herover. Når det er gjort, klikker du på "Anvend" og "OK".

Der er mulighed for 2 andre flueben. Dette bliver grå og uden mulighed for at nå, når du fjerner som beskrevet.

Næste gang du henter post, vil den slette det post, der er på serveren og dit problem bør være løst.

Go' fornøjelse

Hilsen

Hejsa

Det kan ikke være problemet, da jeg ikke har flueben i "gem en kopi på serveren" - hvad kan så være årsagen ??

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Lorelore

Tak for dit indlæg.

Jeg vil forsøge at hjælpe dig så godt jeg nu kan.

Har du oprettet et login til tdconline.dk og derefter tilknyttet din mailadresse, således du har en aktiv webmail?

Hvis nej, skal dette gøres, da denne mailboks formentlig er fuld. Oplever du udfordringer med at oprette et login, kan jeg lave en lille guide til dig.

Ellers kan du gå ind på www.tdconline.dk og oprette et login og følg derefter vejledningen på skærmen.

Som skrevet, hvis det volder dig udfordringer, høre jeg gladelig fra dig igen herinde.

Hej bdk

Velkommen til TDC-forum.

Det er lidt svært at hjælpe, når du ikke skriver et par ord om dit problem.

Hvis det er din browser der forhindrer dig i at kunne skrive, kunne du prøve denne browser istedet for: http://www.mozilla.com/da/firefox/

Jeg gætter på, det er din webmail-indbox der er fuld. Hvis det er skal du logge ind på MIT TDC > Mail > Klik på mapper. Der kan du se hvilke mapper der er mail i og på websiden kan du også se, hvor mange % der er brugt af dine 100%. Husk - Papirkurven skal også tømmes.

Hej

Hvad med de mails man har modtaget fra tidspunktet hvor mailboks er fuld og til man får den tømt? Er de tabt, eller kommer de senere?

Hilsen lars
Hej Lars
Det er da godt nok en gammel tråd du har fundet - 4 år :-O

men ja de er tabt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$