Spørgsmål

Mailadvisering

Er det muligt at få en advisering når der kommer en ny mail?

7 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej missekat1

Velkommen på YouSee Forum! :)

Jeg kan se at du mangler svar her, så jeg byder da gerne lige ind.

Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener her, er det en notifikation på din telefon eller hvilken enhed? Uddyb gerne for forummet så det bedre kan hjælpe :)
Det er på min telefon at jeg gerne vil have en besked når der kommer en mail
Omdømme 7
Badge +7
Hvis det er en mail app, skal du ind i dens indstillinger, og slå noget som f.eks. "Underretninger" til.
Omdømme 7
Badge +6
Hvis ikke der kommer et Ding eller hvad der nu er valgt af lyd, så se lige om der er skruet ned for lyd til underretninger.
Jeg har ikke kunnet finde en mailapp til yousee webmail, så jeg går ind på yousee hjemmesiden hvergang jeg skal tjekke mail
Omdømme 7
Badge +6
Der er ingen App til You See, men der er Apps der kan bruges til diverse udbydere. Der kan også oprettes en G Mail, og få vidersende fra anden Mail.
Omdømme 7
Badge +7
Ok, du vil gerne fortsætte med at bruge YouSee webmail, men vil gerne have besked, når der kommer en ny mail. Er det korrekt hentes en mail app, som kan bruge POP3. Den checker regelmæsssig om der kommet nye mail på YouSee mail, MEN den skal ikke slette dem på webmail (altså på mail serveren). Mail appen kan så give dig en indikation med lyd eller en lampe (diode) som blinker, og du går ind på YouSee webmail og læser og evt. svarer på mail.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)