Mailadresse forsvundet | YouSee Community
Spørgsmål

Mailadresse forsvundet


Når jeg logger på, kommer jeg fint ind, og får vist listen over tilknyttede mailadresser.
Men, der vises kun EN af de to vi har, og det er den der bruges mest.

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej kurtschilling

Velkommen til YouSee Forum! 🙂

Jeg kan se, at du mangler svar i denne tråd.

Det er svært at svare helt konkret, hvad der er sket, men der har været en layoutfejl, som er rettet nu, som gjorde at det ikke så helt godt ud inde på webmailen. Det kan være det der har skabt forvirring.

En andet scenarie kan være, at du har 2 konti, som ikke er blevet lagt sammen.

Min anbefaling er at kontakte os på vores øvrige kontaktindgange f.eks. chat eller de øvrige, listet op nedenfor, så vi kan få set på sagen:
Kontakt os
Hopper lige på her.
Jeg har spurgt om noget tilsvarende under:
https://forum.yousee.dk/mit-yousee-27/vi-opgraderer-yousee-mail-103182
Omdømme 7
Badge +7
Hopper lige på her.
Jeg har spurgt om noget tilsvarende under:
https://forum.yousee.dk/mit-yousee-27/vi-opgraderer-yousee-mail-103182


Hej kurtschilling og hhager

Se dette svar i tråden

Besvar