Mail visning | YouSee Community
Svar

Mail visning

Januar 4 2019
Hej
Efter at have fået det nye latout på yousee's mail, kan jeg ikke se mine mails i fuld udstrækning. Jeg ksn ikke schrolle eller forstørre vinduet, så jeg kan se hele mailen.
Hvad kan jeg gøre for at kunne læse hele min besked???
icon

Bedste svar af Slangefar 4 januar 2019, 10:58

Prøvede lige på fruens android tablet. Du skal så vidt jeg kan se aktivere fuld visning for at kunne scrolle. Du aktiverer fuld visning ved i Chrome browseren at trykke på de 3 prikker og markere "Almindeligt website". Hvis ikke du gør det tror YouSee, at du bruger en mobiltelefon og laver en begrænset udgave af deres webmail.
Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Jeg læser webmail på en computer. Jeg kan trykke på stregerne til venstre for mailen og trække mod venstre. På denne måde gøres mailens område større. Man kan først scrolle ned i mailen ved at have klikket på den.
Omdømme 7
Badge +7
Har du aktiveret fuld visning på din tablet?
Omdømme 7
Badge +7
Prøvede lige på fruens android tablet. Du skal så vidt jeg kan se aktivere fuld visning for at kunne scrolle. Du aktiverer fuld visning ved i Chrome browseren at trykke på de 3 prikker og markere "Almindeligt website". Hvis ikke du gør det tror YouSee, at du bruger en mobiltelefon og laver en begrænset udgave af deres webmail.
Omdømme 7
Badge +7
Konverteringen er meget ny, og der går noget tid før YouSee får lavet diverse guides. Der er også tegn på, at konverteringen ikke er faldet helt på plads med f.eks. spamfilter.
Tak for svaret. Jeg læser mine mails på en tablet (Sony Z4). Før zimbra kunne jeg gøre som du beskriver, men ikke nu. Et zimbra lay out problem???
Tak.
Det hjalp. Jeg undrer mig over, at yousee ikke giver disse informationer, efter en så stor ændring i lay out'et. Eller gør jeg ???

Besvar