Mail virker stadig ikke!!!!

Jeg har heller ikke kunnet logge ind på min mail siden i går. Det må TDC den er gal med siden vi er så mange!

6 Kommentarer

Er det på webmail du mener?

http://mail.tdc.dk/

Ja jeg har forsøgt siden i går. Den logger bare ind, men man kan ikke komme ind i sin mailbox.

På drift siden står kun noget med selvbetjening og redigere i abboneter, men det kan jo godt være at der også er fejl på mailserveren. Jeg melder om generel fejl, og ikke kun for dig. :-)

HVIS du har haft din mailbox i MANGE år, og du IKKE har fået din mailbox tilknyttet dit bredbånd, må du godt lige skrie det her i din tråd. 

Der er fejl hos nogle kunder, men der der ikke sættes tidshorisont på. :-)

Husk at markere mit indlæg som løsning på dit spørgsmål, fordi du har fået at vide hvorfor.

(Det ansporer mig til at vende tilbage til tråde, når jeg hører nyt)
Har selv samme problem. Ingen mail, webmail etc. Virkeligt irriterende.
Flemming
Hyginea - Husk at markere din tråd for løst. Ud for mit indlæg til højre nederst, hvor jeg skriver der er fejl på nettet - kan du se knappen. Klikker du på den kan andre brugere eks. Flemming hurtig find mit indlæg og se det er på grund af fejl og så skal Flemming og andre ikke pløje en hel tråd i gennem for at finde en løsning.. Der vil komme en bjælpe med link oppe i dit første indlæg.

PS. Jeg er kunde og vil godt hjælpe, men det er vigtigt at vi hjælper hinanden. :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)