Mail Send og Modtag virker ikke POP3 e-mail server

• Deltager
  • 2 kommentarer
Pop3 serveren virker ikke optimalt - mon ikke, at den trænger til en opgradering?

Eller kan man modtage mails ved tilgang til en anden server?

Med venlig hilsen

Bjarne

P.S. Benytter Windows Live Mail og Outlook

4 Kommentarer

Hej Bjarne

Kan jeg lige få dig til at læse denne tråd?

/t5/Mit-TDC/Pludseligt-problem-med-Windows-Live-Mail/m-p/144765#M12687

Desværre er der ikke svaret, så jeg ved ikke om tråde er løst. 

Prøv at tjekke dit tdc server-login samt din opsætning  og evt. kør en mailsupport. og hjælper det ikke må du godt kopiere fejlbeskeden ind her i din tråd. Hvis der er personlige oplysninger i den , så fjern dem før du poster indlæget.

Undskyld!

Vort problem er ikke opstået pludseligt - men det er blivet bare mere mærkbart - med XP og Outlook var problemet allerede på den gamle PC - det kan jo også være - at vi skal købe nyt udstyr hele tiden fordi de sender mange flere informationer (reklamer - lytteudstyr? m.m.) end vi vi har behov for!

Så hvis nogen ved hvordan vi kan få TDC til at opgradere den POP3-server (- måske forbindelserne - de siger jo selv fiberbånd - så er det OK for mit vedkommende - vi bliver jo ikke færre på nettet)-

Undskyld

Bjarne 

Hej Bjarne

Du skal såmæn ikke undskylle at du har den mening.

Jeg ville have dig til at se mit svar i den anden tråd og derefter håbede jeg du ville prøve at forandre dine indstillinger. 

Det er ikke så nemt at hjælpe dig, fordi du ikke skrevet hvilke problemer du oplever. Får du fejlmeddelelser? forsvinder dine mail?  Får du kun mail i WLM eller får du dem kun i Outlook?  Kan dine programmer ikke hente mail på webmail? eller kan du ikke sende mail fra WLM?  Kan du sende mail fra Outlook? Hvilken outlook bruger du?  Michrosoft outlook på nettet eller har du indstaleret en version på din pc?  Hvilken version?

Ud fra det du skriver kan det også være din forbindelse til nettet, der måske ikke er stabil? 

Mig bekendt er der ikke noget i vejen med tdc server. Jeg har windows live mail (WLM) på min pc, og min WLM og internetforbindelse, henter og sender uden problemer.  Det må derfor være din opsætning eller din internetforbindelse der er noget i vejen med. 

Hvis det er det sidste kunne du ringe til kundeservice få dem til at tjekke om du får den hastighed du har betalt for. 

Hej Maja

Jeg har p.t. ingen problemer med at modtage eller sende mails via WLM (Windows 7).

Til Outlook Express (XP) har jeg på google fundet 0x800CCC0F, der skulle kunne rette fejlen.

Tak for hjælpen

Bjarne

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)