Mail reagerer slet ikke ved logon

• Deltager
  • 4 kommentarer
Hej,

De sidste par dage har jeg slet ikke været i stand til at komme på mailen. Hver gang jeg indtaster Brugernavn og Adgangskode og trykker Login sker der intet (Begge felter tømmes dog for indhold).

Kan I hjælpe mig?

Vh Charlotte

9 Kommentarer

Ps jeg kan godt logge på fra en ipad

Hej zimses

Hvilke felter tømmes for indhold?

Er det indbakken på webmail, som du tilgår via en browser, og venstre kollonne hvor dine mapper plejer at stå?

Eller er det de to felter i login-boksen?

Jeg har hørt der nogen få steder kan være et problem med at logge på webmail. Der arbejdes på at finde ud af årsagen, derfor må du meget gerne fortælle hvordan du oplever fejlen.

Du skal være obs på at åbner du din iPad, henter den dine mail på webmail, hvis du ikke har været inde i indstillinger og markere ud for  "Gem meddelelse på server"  (Ved desværre ikke helt hvad der står)  Gør den det vil din indbakke være tom.

Hej Maja

Det er de to felter i login-boksen. Jeg udfylder dem og trykker login - herefter tømmes felterne og ja jeg er stadig på logon siden.

Min mail "opfører" sig normalt, når jeg tilgår den via I-pad.

Hilsen

Charlotte

Hej Chalotte

Hvis du logger på oppe i den sorte boks, kan du omgå problemet på følgende måde. Jeg syns også at login i den sorte boks driller engang imellm.

Åben tdc.

klik på "mit tdc" i sort bjælke.

klik på linket "mail" i kollonnen "TDC Mail"
Så kommer den gamle logind-box frem og der skriver du dit logind.

Hvis du ikke markerer ud for husk brugernavn, vil login huske dit brugernavn og dit pasword, hvis du beder din pc om at huske det, når der dukker en blælke op med spørgsmålet. Du skal bare klikke en gang i boxsen med brugernavnet, så vil du kunne se en linie der popper op med dit brugernavn. Klik på det og dir pasword sætter sig ind i pasword-boksen.

Gør den sorte bjælke vrøvl når du logger på forum, så kan du nederst på forums startside ser et link med login. Klik på det og den gamle login-box dukker op.

Er det på denne måde du har oplevet fejl eller er det når du logger ind i den sorte blælke.

Det er ved udfyldelse af de to login felter. Jeg udfylder dem, og så går der 2 sekunder hvor systemet tænker, hvorefter den blanker felterne uden at logge ind. Men det virker som sagt godt på iPad, iphones, androids etc. Men ikke på den gode gamle stationære pc.
Jeg har oplevet samme problem, men valgte at bruge den gamle loginbox, som forklaret i mit foregående indlæg.

Hej igen Charlotte.  

Hvis du mener din gode gamle pc med styresystemmet xp, kan det være grunden.  Efter at microsoft ikke længere opdaterer det gamle styresystem, er der måske en grund til at være lidt forsigtig at logge ind på diverse websider.  Da du har mulighed for det på de andre enheder at læse dine mail vil jeg anbefale dig at gøre det der.

Har du forresten læst MS_ERIKS tråd  om det ganle styresystem:

/t5/Mit-TDC/Windows-XP-efter-8-april-2014/m-p/134413#M11883

Tak for svaret. Men hverken gammel eller ny login boks fungerer, de afviser login på samme måde. Og jeg har Vista på pc'en. VH. Charlotte
Hej

Har du prøvet en anden browser?

Eller tømt den browser du bruger for browserdata?

Vejledning:

Slet browserens midlertidige filer

Internet Explorer 7: Funktioner > Slet browserdata > Midlertidige internetfiler > Slet filer > Ja > Luk.

Internet Explorer 8: Sikkerhed > Slet browserdata > Aktiver kun Midlertidige internetfiler > Slet.

Internet Explorer 9: Sikkerhed > Slet browserdata > Aktiver kun Midlertidige internetfiler > Slet.

Internet Explorer 10: Funktioner > Internetindstillinger > Browserdata > Slet.

Mozilla Firefox: Tryk CTRL+SHIFT+DELETE > Vælg: hele min historik > Detaljer > Aktiver kun Cache > Ryd nu.

Google Chrome: Tre streger > Værktøjer > Slet browsingdata > Vælg Tøm Cache > Ryd browsingdata.

Safari: Safari > Tøm buffer > Tøm.

Er din java opdateret?

Så kan jeg desværre ikke komme på mere der kan være årsag til dine problemer. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)