Mail problem med Windows Live Mail

Jeg har pludselig fået et problem med at åbne Windows live mail f.eks når jeg skal videresende et scannet dokument, der automatisk vedhæftes en Windows Live Mail.  Systemet beder om adgangskode, hvad den ikke tidligere har gjort.

Jeg kan ikke huske adgangskoden, og har derfor forsøgt at oprette en ny adgangskode, men systemet vender til stadighed tilbage til den "gamle" side og anmoder om adgangskoden.

Min IT konsulent siger så, at jeg fra min Internet udbyder som er TDC skal have en ny adgangskode for at han kan hjælpe. med at genoprette mail systemet.

Hvordan får jeg en sådan ny adgangskode.?????

1 Kommentar

Til Ny mellem:

Jeg mener du skal i din windows live mail klikke på konto og på indstillinger, så vil der komme et sted

hvor du kan skifte adgangskode til en ny, og hvis du ikke kan det skal du prøve at lokke på med en

engangskode eller klik på at du har glemt din adgangskode, så kan du få mulighed for at lave en ny

adg kode, prøv at kikke her under på dette kopi jeg har indlagt her venligst HC21. Glad humørikon

Microsoft-konto Hvad er det?nogen@example.com AdgangskodeLog mig ikke af Kan du ikke få adgang til din konto?Log på med en engangskode

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)