Svar

Mail problem med Windows Live Mail

Hejsa

Jeg ved ikke om der er nogen der kan hjælpe eller om jeg skal omkring kundeservice i morgen.

Jeg har sendt en mail til mig selv fra min iphone med 3 store billeder og nu vil den ikke hente mail på pc'en mere. Den ber hele tiden om adgangskode og det ER den rigtig kode jeg indtaster, men det er som om at den store mail med billeder spærrer for at der er hul igennem.

Jeg har slettet mailen på min tlf, samt inde i webmail.

Nogen der har et forslag til en løsning?

Mvh. Annette

icon

Bedste svar af kasander 24 april 2014, 21:58

Hej Maja

Nej jeg ved godt at det ikke er samme password, det jeg mener er at det ER det rigtige password jeg indtaster når den kommer op på windows live mail og vil have password til mailkontoen :-) den bliver bare ved og ved og ved med at ville have det.

Jeg er osse med på det med hvor den henter mail og lige pt får jeg dem både på pc og telefon. Jeg har osse tjekket at der ikke står for mange mail inde på webmail, den er på omkring 600 lige pt, så den er der osse styr på :-)

Tænkte bare om den mail med billeder jeg har sendt kan blokere min mail på pc fordi den er for stor?

Vh. Annette

Se original

3 Kommentarer

hej Annette

Ikke fordi jeg ikke tror på dig, men det er altså højst sansynlig ikke det pasword du bruger her til forum.

Der er altså også lige noget andet du skal være klar over.  Det er ikke på din pc din iphone henter dine mails  - det er på tdc's server, altså din webmail. 

Når du åbner dit mailprogram på din pc, henter mailprogrammet mail på webmail, og det samme sker når du åbner din iphone.

For at du kan være sikker på at alle mail hentes ned på både din pc og din iphone, skal du ind i begge opsætninger og bede programmerne om at gemme en kopi af meddelelse på tdc's server. 

Hvis du gør det så husk at du på et tidspunkt får for mange mail på webmail, og så skal du ind og slette mail, hvis du nærmer dih 1000 mail i indbakken. For det kan da ikke være det der er i vejen  - vel?

Hej Maja

Nej jeg ved godt at det ikke er samme password, det jeg mener er at det ER det rigtige password jeg indtaster når den kommer op på windows live mail og vil have password til mailkontoen :-) den bliver bare ved og ved og ved med at ville have det.

Jeg er osse med på det med hvor den henter mail og lige pt får jeg dem både på pc og telefon. Jeg har osse tjekket at der ikke står for mange mail inde på webmail, den er på omkring 600 lige pt, så den er der osse styr på :-)

Tænkte bare om den mail med billeder jeg har sendt kan blokere min mail på pc fordi den er for stor?

Vh. Annette

Hej igen

hmm ja men det kan jo næsten ikke være den, fordi du siskriver at du har fjernet den mail. Og hvis ikke den hænger nogen steder, men er slettet fra dine enheder, kan det ikke være det.

Har du markeret ud for "Husk Adgangskode"?

Det var mit skidste skud, Andre der ved hvad årsagen kan være?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)