Mail på mobil | YouSee Community
Svar

Mail på mobil

Jeg bruger mail appen på samsung Galaxy s7 og har 2 mailadresser på min yousee mail konto. Er det muligt at opsætte mail appen til kun at hente mail fra den ene mailadresse.
icon

Bedste svar af Slangefar 9 juni 2019, 21:29

Ja, i dag er der tale om op til og med 5 selvstændige mail konti. Har du mail alias er det på samme konto, og du bør nedlægge dem via Mailindstillinger på Mit YouSee.
Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Ja, i dag er der tale om op til og med 5 selvstændige mail konti. Har du mail alias er det på samme konto, og du bør nedlægge dem via Mailindstillinger på Mit YouSee.
Tak for svar. Begge adresser er i brug, en til mig og en til min mand. Jeg vil gerne kunne hente mine mails på mobilen uden at hente min mands og omvendt. Så jeg tænker ikke der skal nedlægges nogen.
Jeg søger om man kan oprette regler for hentning af mail som man fx. kan i outlook?
Omdømme 7
Badge +7
Hvis der er tale 2 selvstændig konti og ikke alias, som man brugte før med YouSee mail, logger man bare på den enkelte konto og henter/sender mail. Har du været inde på Mailindstillinger på Mit YouSee? Her kan du se om alias er i brug.
Tak for hjælpen. Nu er jeg med og problemet er løst. Tak??

Besvar