Spørgsmål

Mail på iphone

Jeg har fået ny iPhone se. Min mail er ikke blevet overført med iCloud, hvorfor ved jeg ikke? Hvorfor virker min mail ikke på iPhone? Jeg kan ikke ligge på med adgangskode under mailopsætningen for indgående post på iPhone.

3 Kommentarer

Omdømme 2
Badge +1
Hej ots001

Jeg kan se, at du ikke har modtaget et svar endnu.

Har du set på dette link for vejledning? :)

https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/mobil/iphone

Hvis ikke, så må du gerne tage et kig på det :)

Özcan, YouSee Forum
Jo tak, men det har jeg set. Mit problem er, at jeg ikke kan logge på. Kontoen er allerede overført via iCloud, alle kontooplysninger fulgte med pånær adgangskoden. Og af en eller anden grund kan jeg ikke logge på, selv om jeg sætter adgangskoden ind. Min mail virker fint på min mac. Men har du en god ide til, hvad jeg kan gøre? Skal jeg forsøge at slette kontoen på min iPhone og sætte op igen? Det har jeg ikke turdet, jeg er bange for at komme til at slette adgangen til både mail på mac og mail på iPhone.
Omdømme 5
Badge +5
Hej ots001

Hvis du ikke har fået det løst endnu, så vil jeg anbefale at logge ind på YouSee Webmail, hvor du under Indstillinger kan ændre adgangskoden til mailboksen, hvis den bliver ved at sige, at den er forkert på enheden.

Det er beskrevet i denne guide under punktet "Forkert brugernavn eller adgangskode?":
Problemer med mail? Se her!

Jeg skal ikke kunne sige, hvorfor den ikke har taget adgangskoden med over.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)