mail på ipad

• Deltager
  • 6 kommentarer
Hej
Jeg kan fint komme ind på tdc webmail via brugernavn og adgangskode. Jeg har også mail opsat på min android tlf.
Når jeg prøver at opsætte min ipad til at kunne modtage mails, får jeg følgende besked: brugernavn eller adgangskode til pop3 er forkert.
Jeg har tidligere haft det oprettet på en anden ipad og der virkede det fint.

Mvh
Anders

14 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Husker du at bruge din mailadresse som brugernavn, og den rigtige kode? Den kode til mailboksen, er ikke den samme som du logger ind med på TDC.dk. Den har sin helt egen.
Du kan rette koden i din TDC Mail her på siden under Indstillinger.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=27598
Hej

Ja jeg bruger min mailadresse som brugernavn og den rigtige kode. For en sikkerheds skyld har jeg lige prøvet at ændre kode og det virker stadig ikke. Den kode som har ændret til, har jeg også ændret på i outlook og på min tlf. og det virker.

Mvh
Anders
Har man glemt at svare eller tager det bare så lang tid at finde ud af det ?
Er der nogen som kan hjælpe ???

Jeg har prøvet at bruge min kones login og adgangskode som jeg lige har oprettet idag og det virker heller ikke.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har du prøvet at sætte mailen op efter det link der blev givet i det andet svar af Electronic?

Dette link: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=27598

Ja jeg har flere gange prøvet at sætte mailen op efter den fremgangsmåde. Hver gang kommer den med samme svar. Som nævnt tidligere så har jeg også prøvet at ændre kode hvor jeg også ændrede kode i Outlook samt på min mobil tlf. og det virkede.

ahelt skrev:
Har man glemt at svare eller tager det bare så lang tid at finde ud af det ?

Hej ahelt

Det er den risiko du løber når du skriver i et brugerforum. Blinkende humørikon

For lige at være helt sikker på at du bruger det rigtig logon får du det lige her:

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc,telefon og iPad, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske det password, kan du gå ind på webmail med dit tdc-login (Det login som du bruger her på form) og der oprette et nyt pasword sådan:

Log ind på mit TDC med dit TDC-logon. Klik på Webmail-linket til højre.
Klik indstillinger - klik password.
Der kan du oprette et nyt password, til tdcs postserver.

-------------------------------------------------

Hvis ikke dette hjælper må der være et eller andet du får tastet forkert. Et mellemrum eller et komme hvor det skal være punktom.   Hvis det stadig ikke lykkes, ved jeg at en tdc-butik gerne vil hjælpe dig. 

Hej Maja

Har du læst meddelse nr 3?
For en sikkerheds skyld: jeg følger linket i henviser til og har også prøvet at ændre adgangskode. Det skulle jeg så også gøre på min bærbare computer samt min mobiltelefon og her virkede koden med det samme.
Har lige en ekstra gang ændret koden under indstillinger som du henviser til og ja, det virker stadig ikke.

ahelt skrev:
Hej Maja

Har du læst meddelse nr 3?

.....og ja, det virker stadig ikke.

Ja ahelt - jeg havde læst det. Men hvis du viste hvor mange gange jeg har hørt din påstand, hvor det efterfølgende viser sig at det var en tastefejl, så ville du skrive det samme som mig. 

Men jeg forstår helt sikkert godt din frustaion. Min ipad var nok havnet i et hjørne af stuen. Jeg har det med at blive hidsig, hvis ikke det virker. Særlig hvis jeg er sikker på, at jeg gør det rigtigt.

Nå - hvad kan der så være i vejen???

Jeg kan huske for lang tid siden var der noget med en bruger der havde fundet en fejl i en vejledning til en enhed. Tråden var lang og pludselig var der en der skrev at gåden var løst. Vi var mange der roste vedkommende og jeg mener at i overskriften stod både iPhone og ipad.  Er der nogle af  jer "gamle" der kan huske det?  

Vi kunne prøve i fælesskab at lede efter sådan en tråd. Det er mindst 1½ år siden.

Skal vi lige prøve det?

Så ahelt

Hvis nu jeg har fundet den ældgamle tråd, så skal du saftsusene huske at markere dette indlæg som løst, for  jeg tror der er noget som TDC skal rette i deres vejledning. Eller suplere deres vejledning med.

Prøv at læse her

/t5/Mit-TDC/Ipad-mail-udg%C3%A5ende/m-p/11733#M1470

Kan man stadig ikke køre IMAP på sin TDC mail? Dvs. man stadig ikke kan synkronisere sin outlook med Ipad f.eks.?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej charliefly

Nej, TDC mail understøtter endnu ikke IMAP.

Kære Patrick, super fedt at du svarede. Må jeg uddybe spørgsmålet og høre om det er noget der ligger i jeres pipeline inden for overskuelig fremtid, for jeg vil så nødig skulle skifte mail-adresse, da jeres jo er den letteste :-) Tak for svar!

Hej Maja

Ja det er megt frustrerende at det ikke virker og når man så oveni købet gør præcis hvad guiden siger, ja så er man næsten klar til at smide det hele væk. Jeg forstår udemærket din situation, det er dog også noget frustrerende at få det samme svar igen og igen når har fulgt henvisningen til punkt og prikke hver gang.
Efter at have siddet nu og prøvet mig frem og tilbage efter den nye henvisning, har jeg langt om længe fået det til at virke så Ipaden overlevede denne kamp :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)