Mail Outlock express

• Deltager
  • 3 kommentarer
Jeg kan tilsyneladen ikke sende kun modtage,jeg har prøvet at genindstalere mail programmet (POP3)

Men det  lykkeds ikke ,problemet er opstået er den sidste Microsoft opdatering

Er der noge der har en ide til problemet.pfh.tak

11 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej lusima

Har du gennemgået din opsætning efter følgende TDC vejledning vedr. opsætning af Outlook Express?

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5677

Hvis du følger trinene i vejledningen, kan det være, at det løser dit problem.

Mvh

Stephen

Hej

Jeg tillader mig lige at suplere Stephen's svar.

Det du især skal lægge mærke til er  a foran smtp og port 587 - og JA til godkendelse. Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Svar slettet af bruger. FN

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej FN

Det er ikke helt rigtig det du fortæller her. Outlook Express var en integreret del af Windows XP og ikke Internet Explorer. Jeg har stadigvæk en maskine kørende med WinXP Pro og med OutlookExpress og IE8.

Hvis vedkommende stadigvæk kører WinXP kan du ikke opdatere til Windows Mail, da det er en integreret del af WinVista, men man kan installere Windows Live Mail, som er et selvstændigt program som afløser OutlookExpress og Windows Mail og som kan anbefales til Windows 7, da der ikke er integreret et postprogram i Windows 7.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Omdømme 2

Hej igen FN

Nej det behøver vi heller ikke ,for mine oplysninger er korrekte, og for øvrigt som mange sikkert husker var der jo noget med en EU kendelse som gik på at Microsoft ikke længere af konkurrancehensyn, måtte integrere deres mailklienter og InternetExplorer i deres styresystemer. Blinkende humørikon

Det er forøvrigt nogle gode link du kommer med.

Ideen med dette forum er jo netop at vi kan hjælpe hinanden med at blive lidt klogere på det her IT specielt det som TDC tilbyder sine kunder.

Tak for dine indlæg her på forum, du er altid velkommen til at komme med bidrag her, både spørgsmål og løsninger, så velkommen i kredsen.

Kan du have en rigtig god jul

Omdømme 3

Omdømme 2

Hej FN

Jeg har efterfølgende fået bekræftet at du faktisk har ret med hensyn til OutlookExpress og InternetExplorer. Det var to programmer i en samlet installationspakke som automatisk blev installeret sammen med operativsystemet og ikke som jeg påstod at OE var integreret i operativsystemet. Ret skal være ret, så jeg bukker mig, og så fik vi lige det sat på plads, men så blev jeg også lidt klogere. Blinkende humørikon

Omdømme 3

Tak alle sammen,dette forum er alletiders

Løsningen var at taste 4444 i søg på TDC ,her kom et program der tjekkede min mailopsætning og svaret var SMTP der var forkert skrevet

God jul til alle jer der gad skrive

Flyttet dette indlæg til ny tråd, da dette er en meget gammel tråd med slettede indlæg.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)