Mail opsætning driller | YouSee Community
Spørgsmål

Mail opsætning driller

Badge
Jeg bruger den mail app som følger med i win 10 som bare hedder "Mail"
Og jeg har en mail adresse hos yousee.dk som jeg kan bruge herinde via browser.
Men jeg vil gerne slippe for at logge ind hele tiden og det er lige til at bruge windows mail.
skulle man tro...

Jeg har brugt opretnings programmet fra yousee, så jeg er sikker på mine indstillinger bliver sat rigtig op ellers er dette ikke noget svært problem at gøre selv.

Når jeg så sender mails, så står der mit password som afsender i stedet for mit navn
Nu har jeg ændret koden og slettet mail adressen herinde så det er bare et eks. på hvordan det ser ud fra min anden mail, men hvis jeg opretter en ny mail herinde og sætter den ind i windows mail, så kan jeg KUN modtage mails men ikke sende mails.

Problemet ligger i at jeg SKAL bruge Mezzomix1 som afsender navn under synkronisering af mail i windows mail. under konti administration står der noget med "synkroniserings navn af mail. "

Hvis jeg ændre denne kode til mit navn, så kan jeg KUN modtage mails men ikke sende.
Jeg kan dog sende og modtage mails fra yousee web browser mail.

Det er vildt underligt..Så hvordan kan jeg ændre dette synkroniserings navn så jeg kan sende mails igen..jeg har prøvet at fjerne alle konti både herinde og i min windows mail og taste det hele ind manuelt, men jeg for bare samme fejl kode som ikke viser noget eller har en forklaring nogen steder.

Men det er udelukket fordi mail VIL brug emin gamle kode som afsender...

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Selv om du er sikker på din opsætning bør du nævne den, så vi kan vurdere den. Husker du at logge på server med mail/mail password?
Badge
Jeg er sikker på man inde hos yousee har lavet noget forkert, da jeg for nogle år siden fik en supporter til at oprette min mail..når jeg bruger mail opsætnings programmet, så sætter den automatisk min kode ind under synk. istedet for mit navn..så det må ligge på yousee server et sted i min bruger opsætning herinde
Omdømme 7
Badge +7
Hej Psycrow

Jeg har ikke hørt om denne fejl i forhold til Mailsupport programmet.

Prøv at sætte kontoen op manuelt og se hvad der sker i forhold til det du oplever.

Her er en guide til opsætning i "Mail"
Her er de serveroplysninger og informationer du skal bruge

Besvar