Mail med vedlagt fil blokker netadgang

• Deltager
  • 1 kommentar
Fejlmeddelelse: Forbindelsen mellem adgangspunktet routeren eller kabelmodemmet og internettet er afbrudt.Standardgatewayen er ikke tilgængelig.

Der kan ikke modtages netværkstrafik fra internettet.

Netværkskortet kan man så nulstille og forsøge igen, men fejlen vender tilbage?

3 Kommentarer

BELA skrev:

Hej BELA

Det eneste jeg kan ryste op med er at foreslå, at tage strømmen fra i fem min. og tænde igen.

Genstart af router: Se bentes gode vejledning her.

/t5/Mit-TDC/Homedisk/m-p/61149#M6007

Tak for forslag, hjælper desværre ikke

BELA skrev:
Fejlmeddelelse: Forbindelsen mellem adgangspunktet routeren eller kabelmodemmet og internettet er afbrudt.Standardgatewayen er ikke tilgængelig.

Der kan ikke modtages netværkstrafik fra internettet.

Hej BELA

hmm - der er ikke rigtig nogen der kan give det et nyt bud. Kan det være fordi du skriver det så det kan misforstås?

Overskriften indikerer at du har en mailklient indstaleret på din pc?

Outlook  eller måske windows live mail?

I indlægget skriver du om et nætværkskort, og det forvirer i hvertfald mig.

Hvis nu det er en mail du har modtaget på webmail, som din mailklient forsøger at hente, og mailklienten ikke kan hente den på grund af fejl, vil  man få en meddelelse om at serveren er optaget.

Kan det være en mail med vedhæftet fil du forsøger at sende og den evt. ligger i udbakken i din mailklient?

Hvis ja, skal du åbne din mailklient og se i udbakken om der ligger noget og fjerne det.

Hvis det er grunden, skal du prøve at logge på webmail, http://mail.tdc.dk/ ; og se om der er en mail med en vedhæftet fil, fra det tidspunkt hvor du fik problemet. Er der sådan en mail, skal du slette den eller flytte den til en anden mappe.  Derefter åbner du dit mailprogram igen og ser om fejlen er væk.

Sikke mange hvisser? Humørikon griner højt

Meld gerne tilbage hvad du evt. finder ud af om ovenstående.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)