Mail Mac Outlook

• Deltager
  • 1 kommentar
Jeg har netop forsøgt at oprette mine to tdc mailadresser (abejde + privat) på Mac Outlook. Det lykkedes kun at få den ene mail til at fungere. Efter opringning til Apple viser det sig, at Outlook kun accepterer én pop3 mail. Det kan løses, hvis man får en imap server, hvilket ikke er muligt hos TDC. Hvad er løsningen?

Går ud fra at mange andre kan have samme problem.

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej PerSk.

En anden TDC-kunde (MS-ERIK) har forsøgt at fremskaffe mere information og erfaret, at TDC på nuværende tidsunkt kun tilbyder POP3 som mailmulighed. Der er ingen oplysninger om, hvorvidt TDC på et senere tidsunkt vil lancere IMAP, selv om ønske herom er TDC bekendt.

Iflg. MS-ERIK henvises brugere, der ønsker IMAP-funktioner til sine mails, derfor til at anvende Google Gmail, Microsoft Outlook.com eller andre mailudbydere med IMAP eller tilsvarende funktioner. Humørikon frustreret

Mvh

Stephen

Tak for svar.

Selvom TDC kun tilbyder POP3 undrer det mig, at Outlook til Mac kun accepterer én POP3 konto. Det kan da ikke være rigtigt, at man bliver nødt til at anskaffe sig en helt ny mailadresse?

Jeg har, uden held, forsøgt at komme i kontakt med Microsoft, der måske kunne hjælpe.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har desværre ingen erfaringer med eventuel opsætning af to eller flere POP3-konti i Outlook til Mac, men har prøvet at lave en hurtig søgning på Google. Noget kunne tyde på, at man ikke kan have have flere e-mailkonti på samme profil, så måske skal du "bare" oprette en profil (identitet) til hver e-mailkonto?

Mvh

Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)