Sticky

Mail Kontooversigt kører i loop - kan ikke tilgå webmail


Omdømme 7
Badge +7
  • Administrator
  • 3102 kommentarer
Vi er fortsat igang med at migrere vores mailbrugere til den nye mailplatform og hvis du en af dem der pludselig oplever, at du ikke kan komme videre til din webmail fra Mail Kontooversigt , så kan du her læse årsagen samt finde løsningen :)

Som en sikkerhed i den nye maillplatform, spærres der for adgang til webmail, hvis du på din computer eller anden enhed, har sat din mailkonto i et mailprogram (f.eks. Outlook), hvori koden til mailboksen er forkert.

Du skal derfor enten slette din mailkonto, der er opsat i mailprogrammet eller skifte koden (POP3) til mailboksen og indsætte denne i programmet, før du kommer igennem til din webmail igen.

"Jeg kommer ikke videre herfra - hvad gør jeg" - skift koden til mailboksen (se nedenfor)



Sådan skifter du koden til mailboksen (link til guide)



Hvis du har spørgsmål eller andre kommentarer, så er du meget velkommen til at skrive nedenfor :)

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer