Mail komme ikke frem

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej

Jeg har lige opdaget, at jeg ikke modtager mails i forbindelse med tilmelding til et kursus.

Der bliver automatisk udsendt en mail, i forbindelse med tilmeldingen men når jeg benytter min TDC mail bliver den ikke modtaget.

Jeg har forsøgt til Gmail, hvor mailen kommer frem.

Min konto er stort set helt tom (jeg har lige slettet alle gamle mails) og der kommer heller intet i Spam mappen.

Hvis jeg sender en mail fra en anden e-mail adresse, eksempelvis min egen Gmail, bliver denne mail fint modtaget af TDC mail.

Hvor bliver mine andre mails af - jeg kan ikke se at den skulle være optaget af spamfiltret / Uønsket mail - så jeg tænker at der måske findes et filter jeg ikke kan se som "normal" bruger.

Er der nogen som kan hjælpe?

1 Kommentar

Hej Smail

Det bliver et rent gæt

Kan det være tdc-filteret der sorterer den mail fra og betrakter den som spam, eller mon det kun er mail fra dig der ryder i Spamhous? Jeg ved desværre ikke hvordan det virker, men det ser ud til, på den måde du skriver, at du måske kan finde ud af noget ved at kikke på nedenstående link.

/t5/Mit-TDC/kan-ikke-sende-mails/m-p/127831#M11473

og her

http://help.dandomain.dk/email/DK/default.htm?turl=Documents%2F3.7_Spamhaus.org_blo.htm

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)