MAIL HVAD SKER DER!?!?!?!?!?!?!

Seriøst hva fuck sker der hvorfor kan jeg ikke logge ind på min mail eller tilføje den så jeg kan? Har haft min mailadresse i over et årti og nu skider i mig bare op og ned af ryggen og har fjernet min mailadresse? Hva fanden er det for en behandling?? kan ikke logge ind med den kode og adresse som jeg ALTID har brugt.. HVA FANDEN SKULLE I ÆNDRE MAIL SYSTEMET FOR?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! OG HVA FUCK ER DER FLUEBEN I SEND MIG EN E-MAIL NÅR NOGEN SVARER???? HVORDAN SKAL DET SÅ KUNNE LADE SIG GØRE NÅR JEG IKKE KAN KOMME IND PÅ MIN MAIL!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! er ved at være pænt frustreret over at i har lavet et så lorte system.

3 Kommentarer

Omdømme 3
Hej

Selvom du er fusteret hjælper den tone nu lægger for dagen ikke noget - du er hermed indberettet til Administrator.

Men, forum-teamet vil selfølgelig gerne prøve at hjælpe dig, men så må du komme en nærmerer oplysninger om hvor du forsøger at logge ind henne, og hvilke fejlmeddelelser du får.

Ja undskyld.. men er virkelig frustreret... kan ikke forstå når jeg gør alt som der står jeg skal gøre og prøver  at tilføje min mail osv så siger den at password ikke passer selvom jeg ved at det passer?? Logger ind på www.mail.tdc.dk som jeg altid har gjort dog hed den mail.tdconline.dk før i tiden.. kan bare slet ikke forstå hvorfor det er blevet mindre brugervenligt istedet for at gøre det mere brugervenligt..

Omdømme 1
Hej Tdc_er_retards

Tak fodi din tone er meget bedre. Det er nemlig er kundeforum du skriver i. Glad humørikon

Underligt at dit pasword ikke virker, det burde jo være det samme, som du logger på forum med??

Kan det være fordi du har oprettet for mange tdc-login, så det er derfor systemet ikke kan finde ud af det?  (Det har jeg selv været udsat for engang. ) 

Kan din mailadrese være så gammel at du oprettede den som freemail for flere år siden? 

Hvis du gjorede det og du ikke har fået den freemailadrese tilknyttet dit bredbånd, (som tdc har sendt brev ud om), Kan det være derfor du ikke kan tilgå din mailadreese.  Jeg mener det var i oktober 2011 at tdc begyndt at afvikle fremailaboonementerne. 

Her kan du læse om det:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26068

og her er der en tdc-ansat der har skrevet om det i 2011.

/t5/Mit-TDC/Jeg-har-en-mailkonto-men-kan-ikke-finde-den/m-p/53629#M5418

Hvis ikke noget af ovenstående kan være grunden, ved jeg ikke hhvad der er gået galt. Desværre. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)