Mail hørende til opsagt bredbånd

Hej.

Mit bredbånd hos TDC er opsagt fordi der nu anvendes bredbånd fra YouSee. Opsigelsen havde virkning fra 14. oktober 2015 men var bestilt en måned tidligere (der er en måneds opsigelsesfrist).

Hvor lang tid derefter vil den tilhørende mailkonto stadig være aktiv?

Det undrer at mailkontoen hos TDC stadig - en måned efter opsigelsesdatoen - virker, selv om abonnement hos TDC nu alene omfatter fastnettelefon og mobiltelefon. Dog er der nu kun én mailadresse, det er den der indeholder det gamle 12-cifrede brugernummer.

Videresendelse er aktiveret, så der går ikke noget tabt hvis der sendes mail til kontoen (det er faktisk sket en enkelt gang). Kontoen er fjernet fra alle mailklienter, og der holdes ikke løbende øje med den længere i webmail.

Det er måske blot en af de mange fejl, der stort set er forekommet hver gang, et eller andet er ændret ved et TDC-abonnement gennem adskillige år.

3 Kommentarer

Efter 180 dage hvor kontoen har være inaktiv, og ja min erfaring er også at man helst ikke skal forandre i sit abonnemet.  

Jeg har altid kunnet se min yousee-mailbox på tdc's som om det er deres webmail, ved at bruge min login til forum, men jeg ser den oftes på yousees-login, når jeg vil se den i browseren og ikke i min mailklient. 

Jeg gætter på at du også kan se din yousee-mailbox ved at logge ind på tdc webmail med dit tdc forum-login?  http://mail.tdc.dk/

Spørg mig ikke hvorfor jeg skal vælge mellem tre ens mailbokse, for at komm ind til indbakken.  

tdcmailnox.JPG

Hej Maja.

Hos mig er TDC og YouSee mailboksene ordentligt adskilt. Logges på TDC webmail med TDC login åbnes indbakken i TDC Mail. Logges på TDC webmail med YouSee login fås fejl. Logges på YouSee webmail med TDC login fås fejl, logges på YouSee webmail med YouSee login åbnes indbakken i YouSee mail. Jeg bruger forskelligt login til TDC og YouSee og også forskellig adgangskode til mailboksene.

Det mystiske billede, du får, har jeg aldrig set magen til, der må være kludder i et eller andet hos TDC.

TDC har i en ordrebekræftelse skrevet at mailkontoen lukkes på opsigelsesdatoen for bredbånd, det var for en måned siden.

Det er opklaret at der ikke er nogen fejl, der vil blot gå nogen tid efter lukningen af internetabonnementet til mailkontoen lukkes, men den bliver lukket på et tidspunkt. Dette har betydning for alle, der opsiger deres internet med tilhørende mailkonto hos TDC.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)