mail bliver sendt til IPad igen og igen | YouSee Community
Spørgsmål

mail bliver sendt til IPad igen og igen

Jeg får sendt mails til mit mailprogram på iPad. Når de er læst, sletter jeg dem som ikke skal gemmes. Men de kommer så igen senere på dagen. Førhen var det en enkelt gang om dagen, men nu kommer de tre gange om dagen, og inkluderer adskillige fra dagen før. Jeg mener man et eller andet sted kan vælge: Fjern slettet post fra server, og at jeg har tilsluttet det, men det hjælper ikke, og jeg kan ikke finde funktionen igen. Hvad gør jeg.
Per Dalskov

3 Kommentarer

Badge +2
Hej Perdal

Det kan virke til at du har opsat mailen på en anden enhed. Det er på den enhed at dine mails bliver lageret. Når du f. eks sletter dem fra din iPad, så henter den dine mails igen fra den enhed, hvor de bliver lageret på.

Hvis du ønsker at din iPad skal være den primære enhed, så skal indstillingerne ændres, så din iPad skal være den primære enhed til dine mails.

Özcan, YouSee Forum Team
Tak for svar. Hvilke indstillinger skal ændres? På den anden enhed - som er en gammel computer jeg ikke bruger meget, og som ikke har mailprogrammet åbent - eller på iPad eller på yousee?
Venlig hilsen Perdal
Omdømme 5
Badge +6
Hej Perdal

Prøv gerne at kigge vores vejledning til opsætning af mail igennem her: https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/opsaet-yousee-mail/iphone

Det kan være, der er et eller andet, der ikke står korrekt.

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar