Mail | YouSee Community
Svar

Mail

Omdømme 3
Badge
Jeg er blevet noget forvirret over forskellige svar fra YouSee vedrørende mailadresser. Jeg har fået indtryk af, at man efter oprettelsen af den nye mailplatform kan få tilknyttet op til 5 mailadresser til sin konto! Jeg har og har haft 1 primær konto og 3 aliasser. Den ene alias, som er min hustrus, vil jeg gerne have flyttet til/oprettet som nr. 2 af de 5 tilgængelige mailadresser. Senest har YouSee oplyst, at jeg skal oprette en særlig mailkonto og til kr. 59 pr. måned under min YouSee konto.
P.t. adskiller jeg vores mail på PC’erne i Windows Live Mail.
Kender nogen i Forum det rigtige svar og evt. en tidshorisont
icon

Bedste svar af Slangefar 16 januar 2019, 14:07

Hvis du har coax skal du IKKE betale 59 kr. per måned for mail. Der er kun kunder med mobilt bredbånd eller kunder uden bredbånd, som skal betale for mail.

Ja, du skal kunne (når det virker) oprette op til og med 5 (selvstændige) konti via Mailindstillinger på Mit YouSee.

Jeg vil tro YouSee har lavet en fejl. Det sker for YouSee af og til, men de opdager det som regel selv og retter. For at sikre din mail konto ikke nedlægges ved et uheld, bør du nok ringe til YouSee på 70 70 40 40 og sikre dig.
Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
YouSee deltager ikke så meget her, da det primært er et kunde til kunde forum. Har du adgang til Facebook kan du nemt få YouSee i tale der, hvis du ikke orker vente på telefon. Deltager YouSee her vil de henvise kunderservice/support, da de ikke går ind i enkelt sager her.
Omdømme 7
Badge +7
Nej, du skal ikke oprette en særlig mail konto, men har du ikke bredbånd fra YouSee som: coax, dsl eller fiber, skal der betales for mail med 59 kr. per måned. Produktet hedder Netbasis. Din(e) nuværende konto/konti kører fortsat, men du skal til at betale for dem.

Man opretter mail konti og nedlægger alias via Mailindstillinger på Mit Yousee. Det virker desværre ikke altid. Kunne nemt nemt nedlægge et alias, men vil ikke lade mig lave en konto mere, selv om jeg kun har en konto ud af 5 mulige.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis du har coax skal du IKKE betale 59 kr. per måned for mail. Der er kun kunder med mobilt bredbånd eller kunder uden bredbånd, som skal betale for mail.

Ja, du skal kunne (når det virker) oprette op til og med 5 (selvstændige) konti via Mailindstillinger på Mit YouSee.

Jeg vil tro YouSee har lavet en fejl. Det sker for YouSee af og til, men de opdager det som regel selv og retter. For at sikre din mail konto ikke nedlægges ved et uheld, bør du nok ringe til YouSee på 70 70 40 40 og sikre dig.
Omdømme 3
Badge
Hej Slangefarm. Jeg har bredbånd hos YouSee via coax - kabel Tv. Hvis jeg forstår dig ret, kan jeg have op til 5 primære mailadresser på min konto hos YouSee. Den ene alias vil jeg konvertere til en særskilt mailadresse under kontoen. Er detrigti forstået?
Hvorfor svarer YouSee mig sådan, når de har fået mit kontor,?
Omdømme 3
Badge
Hej Slangefar. Mange tak for dit meget klare svar. Det er også sådan, som jeg har forstået det hele tiden.
Har du så ikke den nødvendige kompetence til at få YouSee til at give det klare svar.
Har I fra YouSee nogen kommentarer til dette?
Med venlig hilsen.

Besvar