Login men med forkert informationer | YouSee Community
Spørgsmål

Login men med forkert informationer

Vis første besked

51 Kommentarer

Nu har de lukket helt ned. Det var de længe om.
Omdømme 7
Badge +7
Ja, nu bliver man afvist med "401 - Unauthorized: Access is denied due to invalid credentials."

Jeg var helt bange for, at nogen vil rette i mit "bland selv", så en større filoverførsel ville blive afbrudt af en genstart med den nye hastighed.
Omdømme 2
Badge
Nu har de lukket helt ned. Det var de længe om.
Ja - uanset om man logger på med gammelt TDC-login eller YouSee-login, så er der lukket for datalækket - og det var jo forventeligt, at der ville gå så lang tid, før nogen trykkede på knappen, så vi fik denne i stedet for:

Og i stedet for "401" skulle der da have stået "40"
Omdømme 7
Badge +3
Nu har jeg modtaget en email med en ordrebekræftelse på en ændring til mit mobilabonnement, som jeg ikke har bedt om. Det er indholdstjenester, der er bestilt blokering for.

Der kan blive en større opgave med oprydning. Der kan jo også være både tilmeldt og afmeldt diverse ekstrapakker og ekstrakanaler til TV eller adskilligt andet.

Heldigvis har jeg et andet lille mobilabonnement til reservebrug hos en anden udbyder.
Omdømme 2
Badge
Det er også helt galt her, har både skiftet køn og adresse, og har helt andre produkter.
Det eneste der passer er bland selv Mellempakke, alt andet er helt forkert.

Nåh... Så vil du dog ikke ændre brugernavn til "Radiokvinden". 😃
Omdømme 2
Badge
Der er nok desværre ikke så mange på arbejde nu, som kan gøre noget ved det.

Det er da utroligt, at YouSee's medarbejdere ikke kunne få et ring fra Kundeservice, og så logge ind hjemmefra, og lukke lårtet ned,
Omdømme 2
Badge
Nåh... Nu har klummergøjerne rettet fejlen - alt er som før: Man kan nu kun se sine egne ting på Mit YouSee - så længe, det varer.............
Omdømme 7
Badge +3
Man bør checke sine oplysninger i selvbetjeningen for ændringer, som andre brugere er kommet til at lave. Herunder registrerede betalingskort til kortbetaling. Har man selv lavet ændringer bør man checke om disse ændringer er gået igennem på egen selvbetjening.
Man bør checke sine oplysninger i selvbetjeningen for ændringer, som andre brugere er kommet til at lave. Herunder registrerede betalingskort til kortbetaling. Har man selv lavet ændringer bør man checke om disse ændringer er gået igennem på egen selvbetjening.
Hej Erik.
Ja, det bør man, MEN vi burde kunne forvente at YouSee har styr på de ændringer der er lavet i den periode hvor problemet har været aktivt, og annuller de ændringer/ordre der er kommet i det tidsrum, da INGEN har haft adgang til sine egne oplysninger.
Omdømme 7
Badge +7
Fejlen hos mig er rettet.
Omdømme 6
Badge +4
Kære alle,

Som I allerede ved, så oplevede vi en beklagelig fejl på Mit YouSee som gjorde, at når du loggede ind med dit YouSee-login, så kunne du få adgang til en anden brugerprofil.

Fejlen opstod på baggrund af en opdatering som desværre forårsagede disse problemer - det er naturligvis dybt beklageligt og må simpelthen ikke ske.

Vi har nu fået den rettet efter at have lukket ned for adgang kl. 20:15, men vi er også ærgerlige over, at vi ikke fik lukket endnu hurtigere ned.

Tak for jeres input her i tråden, hvis I har spørgsmål eller er I tvivl om noget vi kan hjælpe med, så sig endelig til!

Vh
Nikolaj
Omdømme 2
Badge
Kære alle,

Som I allerede ved, så oplevede vi en beklagelig fejl på Mit YouSee som gjorde, at når du loggede ind med dit YouSee-login, så kunne du få adgang til en anden brugerprofil.

Fejlen opstod på baggrund af en opdatering som desværre forårsagede disse problemer - det er naturligvis dybt beklageligt og må simpelthen ikke ske.

Vi har nu fået den rettet efter at have lukket ned for adgang kl. 20:15, men vi er også ærgerlige over, at vi ikke fik lukket endnu hurtigere ned.

Tak for jeres input her i tråden, hvis I har spørgsmål eller er I tvivl om noget vi kan hjælpe med, så sig endelig til!

Vh
Nikolaj

Som en bruger skrev, så havde MANGE allerede ringet ind om problemet. OG hvis der ikke er nogen på deres pind om søndagen, hvor det hele røg i hegnet, kan man så ikke fra Kundeservice, ringe til en YouSee-medarbejder om at logge på hjemmefra, og lukke lårtet ned???
I morges var der "kun" den fejl, at TV-abonnementet manglede, men det har det gjort gennem lang tid.

Har du fået tv tilbage? Det har jeg nemlig (igen).
Omdømme 7
Badge +7
Kære alle,

Vh
Nikolaj

Som en bruger skrev, så havde MANGE allerede ringet ind om problemet. OG hvis der ikke er nogen på deres pind om søndagen, hvor det hele røg i hegnet, kan man så ikke fra Kundeservice, ringe til en YouSee-medarbejder om at logge på hjemmefra, og lukke lårtet ned???

Jeg ringede ca. 18.30 og der blev lukket ned 20.15 ergo må nogen jo have arbejdet på en søndag.
Omdømme 2
Badge
Og nu er det også på version2.dk og Ekstrabladet...
https://www.version2.dk/artikel/yousee-laekkede-personlige-oplysninger-kunder-1077473 Og YouSee beklager bare...............
Omdømme 7
Badge +7
Og nu er det også på version2.dk og Ekstrabladet...
https://www.version2.dk/artikel/yousee-laekkede-personlige-oplysninger-kunder-1077473 Og YouSee beklager bare...............

Skulle de lade være med at beklage.
Det har stået på EB i rigtig msnge timer.
Vi har samme problem. Havde alle kanaler. Nu hr vi 28. Rigtig mange tyske. Og der står en anden dames navn og oplysninger. Når vi logger ind. * river snart mit hår ud*
Hvad kan man gøre ved det???
Min selvbetjening er gået helt ned, ligesom den var det op til det store datalæk.
Omdømme 7
Badge +3
Min selvbetjening har mistet samtlige abonnementer på begge logins, og er i øvrigt noget langsom både ved log ind og log ud.

Dele af den gamle selvbetjening vedr. TV ser ud til at virke endnu, men man bør nok lade være at bruge den til ændring af ekstrakanaler m.m., da det ikke vides om ændringer vil fungere. Den kan sandsynligvis når som helst holde op med at virke, og man bør derfor ikke bruge den til at foretage ændringer af nogen art. Den ligger på dette link - det vil starte med at man skal logge ind med det login, man bruger til sit TV-abonnement:

https://yousee.dk/mityousee/forside/mit_tv.aspx
Hej yousee
Jeg har nu af flere gange oplevet at jeg modtager brevduer jer, dog med forkert husnummer, jeg bor i nr. 3 og på brevene står der nr. 5. Jeg har været inde og tjekke mine kontaktinformationer og på " min side" står alting korrekt. Det sidste brev står der ny login kode. Jeg vil meget gerne om i retter navnet på omtalte adresse. I kan jo se hvem jeg er derfor skriver jeg ikke adressen her. På forhånd tak
Gitte
Omdømme 5
Badge +6
Hej yousee
Jeg har nu af flere gange oplevet at jeg modtager brevduer jer, dog med forkert husnummer, jeg bor i nr. 3 og på brevene står der nr. 5. Jeg har været inde og tjekke mine kontaktinformationer og på " min side" står alting korrekt. Det sidste brev står der ny login kode. Jeg vil meget gerne om i retter navnet på omtalte adresse. I kan jo se hvem jeg er derfor skriver jeg ikke adressen her. På forhånd tak
Gitte

Hej GitteSimonsen

Velkommen til YouSee Forum.

Det er noget, der lige skal forbi vores kundeservice, så det kan blive rettet til, og de kan fanges her: https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Stefan, YouSee Forum Team
Er der andre end mig der syntes at alle det er en jungle at finde rundt i alle sine forskellige logins fra yousee.
Vi har prøvet at redigere tv kanaler i over 3 timer nu, men vi har stadig ikke fundet et sted det kan gøres.
Yousee kunne godt have brugt Jørgen Klevin nu. Han kunne om nogen gøre ting logiske.

Hvorfor at man ikke kan nøjes med 1 login til alle sine produkter, er mig en gåde.
Vi lever trods alt i 2017. På med tænkehatten yousee.
Det er simpelthen for idiotisk at man skal være data programmør eller bare godt gammeldags heldig for at finde sit korrekte login.
Omdømme 7
Badge +7
Bruger kun 2 Log In, det ene er til Mobil/Musik, det andet er til alt andet.
Her er siden på Mit You See hvor der kan redigeres kanaler.

Omdømme 7
Badge +3
Der er stadig fejl i selvbetjeningen når det drejer sig om valg af TV-kanaler.

Hvordan fejlene viser sig og om der er fejl, er individuelt for den enkelte bruger, så den ene brugers oplevelser kan være ganske anderledes end den anden brugers oplevelser.

Hvis man ikke kan vælge det ønskede inde i selve selvbetjeningen kan man prøve at klikke på "TV" øverst på siden (står med meget lille skrift), over det egentlige selvbetjeningsvindue. Hvis man bliver smidt helt ud at selvbetjeningen og man har mere end ét login, kan man prøve med det andet login. Hjælper det heller ikke må man ringe til YouSee kundesupport på 70 70 40 40. Selv om man advares om lang ventetid, kan man være heldig og komme til helt uden ventetid. Det oplevede jeg for nogle dage siden. Prøv tidligt om formiddagen.

Besvar