Spørgsmål

Login men med forkert informationer

Hej med jer
Jeg har lige logget ind p[ mit YouSee, og selvom jeg har brugt mit eget kundenummer, og selvvalgte kode, kommer jeg ind på en fremmeds yousee side.
Jeg burde komme ind på Musvågevej xxx men ender op med Runebakken xx

Andre der har det problem, mest af alt for sikkerhedens skyld.

49 Kommentarer

Jeg kommer også ind på en anden kundes profil. Det er jo et cirkus med den selvbetjening.
Jeg har lige tjekket igen, nu er jeg på Lerdammen xx

Det kører da for dem
Omdømme 7
Badge +7
Samme her. Vi er tilsyneladende flyttet og har fået fastnet :D
Omdømme 2
Badge
Slangefar skrev:

Samme her. Vi er tilsyneladende flyttet og har fået fastnet :D

Jamen tillykke da med det! Ingen flytterod eller andet bøvl i den retning... Come on, YouSee!!!!!
Omdømme 2
Badge
Mon det er russerne igen, som laver balladen???
mailbrugernielsen skrev:

ForumBruger701 skrev:

Hej med jer
Jeg har lige logget ind p[ mit YouSee, og selvom jeg har brugt mit eget kundenummer, og selvvalgte kode, kommer jeg ind på en fremmeds yousee side.

Ikke lige det problem. Står der en anden brugrs navn, eller hvordan ser der ud? Hvis der da ellers ER noget at se derinde!!!!!

Fordi i lange, umindelige tider har Mit YouSee været T O T O L T i hegnet! Og lige nu er det som med blinklyset: Det virker - nu virker det ikke - det virker - nu ..........

Det er nogle amatører, YouSee har sat på opgaven med at samle det gamle TDC & YouSee. F'IX IT!

Jeg kan se de andres kontaktinformationer, hvilken produkter de har, samt hvordan de betaler deres regninger.
Omdømme 2
Badge
ForumBruger701 skrev:

mailbrugernielsen skrev:

ForumBruger701 skrev:

Hej med jer

Ikke lige det problem. Står der en anden brugrs navn, eller hvordan ser der ud? Hvis der da ellers ER noget at se derinde!!!!!

Fordi i lange, umindelige tider har Mit YouSee været T O T O L T i hegnet! Og lige nu er det som med blinklyset: Det virker - nu virker det ikke - det virker - nu ..........

Det er nogle amatører, YouSee har sat på opgaven med at samle det gamle TDC & YouSee. F'IX IT!

Jeg kan se de andres kontaktinformationer, hvilken produkter de har, samt hvordan de betaler deres regninger.

Ja.... Mon vi får et års gratis internet og TV for alle de problemer, de giver os med den Beta-hjemmeside? Hmmmmm

Og underligt, at du kan få lov til at se andres private anliggender, når man næsten ikke kan "få lov" til at se sine egne pga. det skrammel!
Det er lotto. Nu er jeg logget ind på en ny fremmed profil.
Logan skrev:

Det er lotto. Nu er jeg logget ind på en ny fremmed profil.

Desværre betyder det jo at der er andre der kan komme ind på "vores" rigtige konto, og lave ballade.
Omdømme 7
Badge +7
Ja, her er det en anden kunde anden gang man prøver.
Omdømme 2
Badge
mailbrugernielsen skrev:

ForumBruger701 skrev:

mailbrugernielsen skrev:

ForumBruger701 skrev:

Hej med jer

Ja.... Mon vi får et års gratis internet og TV for alle de problemer, de giver os med den Beta-hjemmeside? Hmmmmm

Og underligt, at du kan få lov til at se andres private anliggender, når man næsten ikke kan "få lov" til at se sine egne pga. det skrammel!

Og jeg bor ligenu på Dalegade, i Fredericia!! Så med YouSee, er man altså bare et museklik væk fra at holde flyttedag! Kan man snart andet end grine af det her...

Og det underlige er, at jeg godt nok står med mit brugernavn, øverst til højre på siden.
Omdømme 2
Badge
Kommer i tanker om, at der var en bruger, hvis internet-hastighed røg op og ned - måske det her "konto-skifte" har med sagen at gøre?
Jeg mindes, at det her er sket før. Det har de så ikke lært noget af.
Omdømme 2
Badge
Logan skrev:

Jeg mindes, at det her er sket før. Det har de så ikke lært noget af.

Og det er da stressende med alt det flytteri.... Nu bor jeg i Amsterdamhusene, Frederikssund!
Nej... Havde du virkelig troet, at YouSee skulle LÆRE noget??? HA!

Og diverse oplysninger er blandet helt sammen - der står den anden brugers navn, og mine kontooplysninger er der, på samme side.

Kasper, Nikolaj eller andre forum-moderatorer!!! HVA' FA'EN SKER DER!!!
Omdømme 7
Badge +7
Jeg ringede ind om det, og de sagde rigtig mange har ringet.
Slangefar skrev:

Jeg ringede ind om det, og de sagde rigtig mange har ringet.

Det er jo godt nok, men når en sådan fejl sker, burde man så ikke lukke ned for mulighederne for ændringer. Det ville jeg nok gøre, og i et "relativt" simpelt webmiljø, burde det være en formsag at kommentere noget grundkode ud :)
Omdømme 7
Badge +7
Der er nok desværre ikke så mange på arbejde nu, som kan gøre noget ved det.
Slangefar skrev:

Men det virker som om at de har gjort det alligevel :) Så kan man da i det mindre IKKE lave ændringer på andres installationer :)
Omdømme 2
Badge
ForumBruger701 skrev:

Slangefar skrev:

Men det virker som om at de har gjort det alligevel :) Så kan man da i det mindre IKKE lave ændringer på andres installationer :)

Jeg er lige flyttet et tredie sted - nu Esbjerg. Der er ikke sket en fis hos mig - man kan stadig ændre på Bland Selv-Bredbånd, og hente PDF'er fra andres konti, hvis man lyster...
Omdømme 7
Badge +7
Den er stadig helt gal her.
Omdømme 7
Badge +3
Noget er gået endnu mere galt end det var i forvejen.

Logger jeg ind på selvbetjeningen for abonnementer, der er overført fra TDC - det er kun et mobilabonnement - vises nu både mobil, bredbånd og TV. Der vises mit navn og adresse, men om andet indhold så også er mit, kan man være usikker på.

Logger jeg ind på selvbetjeningen for abonnementer, der hele tiden har ligget under YouSee - det drejer sig om TV og bredbånd - vises slet ingen abonnementer.

Forværringen er sket i løbet af dagen (søndag 11. juni 2017). I morges var der "kun" den fejl, at TV-abonnementet manglede, men det har det gjort gennem lang tid.
Omdømme 2
Badge
Slangefar skrev:

Den er stadig helt gal her.

Nyt navn: Andres YouSee.
Omdømme 7
Badge +3
Nu har det ændret sig så mine abonnementer vises uanset om der anvendes login for tidligere TDC eller for YouSee. Men den er stadig gal, har lige fået et telefonopkald fra en bruger, der fik mit telefonnummer og navn vist i stedet for sit eget.

Det ligner en sag for Datatilsynet.

--------------------
2 minutter senere: Nu får jeg en anden brugers telefonnummer, navn og adresse og abonnementer. Det ændrer sig åbenbart hele tiden.
Omdømme 2
Badge
MS-ERIK skrev:

Nu har det ændret sig så mine abonnementer vises uanset om der anvendes login for tidligere TDC eller for YouSee. Men den er stadig gal, har lige fået et telefonopkald fra en bruger, der fik mit telefonnummer og navn vist i stedet for sit eget.

Det ligner en sag for Datatilsynet.

--------------------
2 minutter senere: Nu får jeg en anden brugers telefonnummer, navn og adresse og abonnementer. Det ændrer sig åbenbart hele tiden.

Ja - som en anden skrev: For hvert logind - en ny bruger. Men vi skal nok først have sagen for hos Ekstrabladet, før YouSee kommer op i kadence...
Omdømme 7
Badge +6
Det er også helt galt her, har både skiftet køn og adresse, og har helt andre produkter.
Det eneste der passer er bland selv Mellempakke, alt andet er helt forkert.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)