Svar

Login CMore.

Hej.
Jeg vil høre om der er nogen, som kan fortælle mig, hvor jeg kan finde login til, at kunne se film på
Jeg har fået forståelsen af, at hvis man har bredbånd på over 25 Mbit ved YouSee , kan man se film på CMore gratis.
Jeg har forbindelsen 60/2 Mbit, men kan bare ikke finde nogen login.
Det kan være det ikke er rigtig forstået.
På forhånd Tak, derude og god weekend.
Hilsen Kenn Schell Andersen.
icon

Bedste svar af mich 3 februar 2017, 16:44

Kenn S. Andersen skrev:

Hej.
Jeg vil høre om der er nogen, som kan fortælle mig, hvor jeg kan finde login til, at kunne se film på
Jeg har fået forståelsen af, at hvis man har bredbånd på over 25 Mbit ved YouSee , kan man se film på CMore gratis.

Det lyder som et abonnement fra før 2015, du har sikkert Yousee Musik, så skal du ændre til f.eks, 50/10 eller mere, men du mister musik, hvis du ikke har det via din mobil

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
C More via You See har ikke noget seperat Log In, det kan ses på TV boks, App og Web TV.
Til App og Web TV benyttes det log in som bruges til App og Web.
Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden skrev:

C More via You See har ikke noget seperat Log In, det kan ses på TV boks, App og Web TV.
Til App og Web TV benyttes det log in som bruges til App og Web.

Og Cmore FirstHD og CmoreSeriesHD på TV kort .
Omdømme 7
Badge +4
Kenn S. Andersen skrev:

Hej.

Det lyder som et abonnement fra før 2015, du har sikkert Yousee Musik, så skal du ændre til f.eks, 50/10 eller mere, men du mister musik, hvis du ikke har det via din mobil

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)