Log ud logger ikke ordentligt ud | YouSee Community
Spørgsmål

Log ud logger ikke ordentligt ud

• 18 februar 2019
  • 1 kommentar
  • 136 visninger

Omdømme 7
Badge +3
Når man på computer logger på YouSee Forum eller YouSee Webmail, og derefter logger ud igen når man er færdig med Forum eller Webmail, bliver man ikke logget ordentlig ud fra alle YouSees systemer.

Det viser sig nemlig at såfremt man efter at have logget ud fra Forum eller Webmail åbner YouSee Film og TV på computeren er man stadig logget på, og får direkte adgang til Film og TV uden at skulle logge på igen. Af sikkerhedsgrunde bør log ud betyde log ud og ikke at man stadig er logget på, tilmed på en anden tjeneste end den man i første omgang loggede på.

Er det et problem, der gælder alle brugere, eller kan der være noget galt med mit login - i så fald er det en sag som kun YouSee kan ordne.

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Hej MS-ERIK

Du mangler svar på denne tråd, og jeg vil gerne byde ind her.

Først og fremmest er det altid godt at være vågen og kritisk, i forhold til sikkerhed på nettet og du skal også have tak for dit input:)

Trods det er korrekt, at du ved log ud på Mit YouSee ikke logges ud af tv.yousee.dk, ser vi ikke nogen sikkerhedsrisici forbundet med dette, da du ikke efterfølgende kan tilgå mit YouSee uden at skulle logge ind igen.

Dit input og feedback er dog meldt videre herfra.

Ha’ en god dag.

Besvar