Log in på Thunderbird

Hej.

Hver gang jeg logger ind på Thunderbird får jeg følgende meddelelse:

Afsendelsen af adgangskoden for brugeren xxxx@xxxx.dk mislykkedes. Mailserveren pop3.mail.dk svarede: [IN-USE] account is locked by another session or for maintenance, try again.

Synes jeg har prøvet alt - nogle forslag?

Sp. 2: Jeg får ofte samme mail 2 gange, selv om jeg har sat meddelelsesfiltre på.

Nogen der kender til dette problem?

Stefan: Redigeret - Fjernet mailadresse

4 Kommentarer

Hej

Det er ikke det login du bruger her på forum, men et server login til din webmail.

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske det password, kan du gå ind på webmail (samme logon som til forum) og oprette et nyt pasword sådan:

Log ind på webmail http://mail.tdc.dk/
Klik indstillinger - klik password.
Der kan du oprette et nyt password, til dit postpogram.

Spørgsmål 2 ved jeg ikke, men det sker også for mig, og jeg har endnu ikke regnet ud hvorfor. 

Ps. I disse tider hvor nettet bliver støvsuget for personlige oplysninger af robotter, er det bestemt ikke smart at skrive sin mailadresse på en offentlig side på nettet. Jeg indberetter dit indlæg og forumteamet vil derefter fjerne din mailadresse.

Se afsnittet:

Afslør aldrig personlige oplysninger online på denne side.

Hej igen.

Du har ret - dum ide, tak for hjælpen med at fjerne indlægget.

Mit problem er der dog endnu, jeg har nu prøvet at skifte adgangskode, altså den til mailen, uden held.

Jeg kunne godt tænke mig at fjerne mit mailprogram og så installere på ny, men er bange for at miste alle mine mails.

Velbekomme - Ja du mister alle mails, hvis du ominstallerer din mailklient, men de mest vigtige kan du jo gemme i en mappe på din pc, og så flytte dem tilbage, når programmet er instaleret igen. 

Har du kontroleret om du kan logge ind på din TDC-webmail?

http://mail.tdc.dk/ 

Hvis du har haft den mailadresse i mange år, kan det jo tænkes at din tdc-mailadresse er lukket. I okt. 2010 begyndte TDC at afvikle de såkaldte Freemail, og har du ikek fået den tilknyttet dit bredbånd mens tid var, kan den være væk nu, men prøv lige at logge på webmail, med det login, som du bruger her på forum.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)