Svar

Log in til Pling Lite-godkendelsesfejl

Jeg er Yousee More kunde og har valgt Pling Lite for at få adgang til online magasiner. Imidlertid til appen ikke godkende mit log in-what to do?
icon

Bedste svar af joern 12 maj 2018, 10:46

Du kan gå ind på "Mit YouSee" og se på dine fordele (More). Nu kan du se, hvilke fordele du har valgt. Til lid længere ned og klik på Pling Lite Nederst står der - glemt din adgangskode? Du kan nu få tilsendt en mail med den nye kode.

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Du skulle gerne modtage en ny kode, som du senere kan lave om.
Jeg har ikke modtaget ny kode-hvorfor egentlig det, når adgangskode til Yousee virker-det er jo den jeg skal bruge på Pling Lite?
Omdømme 7
Badge +7
Nej.
Tak for svar-jeg tror jeg må have fat i kundeservice-god dag
Omdømme 7
Badge +7
Du kan gå ind på "Mit YouSee" og se på dine fordele (More). Nu kan du se, hvilke fordele du har valgt. Til lid længere ned og klik på Pling Lite Nederst står der - glemt din adgangskode? Du kan nu få tilsendt en mail med den nye kode.
Ja, det har jeg prøvet, men Pling Lite genkender ikke min e-mailadresse, på trods af jeg er tilmeldt YouSee More. I give up.....
Omdømme 5
Badge +5
Hej perkjemtrup

Jeg har markeret joerns svar som bedste svar, da det var et rigtig godt bud :)

Tag gerne fat i vores support, så vi kan få set på det sammen med dig - du skal selvfølgelig have glæde af dine fordele i YouSee More :cool:
Omdømme 7
Badge +7
Kasper skrev:

Hej perkjemtrup

Jeg har markeret Radiomandens svar som bedste svar, da det var et rigtig godt bud :)

Tag gerne fat i vores support, så vi kan få set på det sammen med dig - du skal selvfølgelig have glæde af dine fordele i YouSee More :cool:

Hvorfor skriver du Radiomanden?
Omdømme 5
Badge +5
Hej @joe

Jeg undskylder mange gange og har rettet det til nu :(

Super godt input du kom med i tråden her også.

Hav en rigtig god dag:cool:

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P